Advertising concept and copy (Record no. 2176)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03371nam a2200313Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2269
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2013 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780393733860
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Advertising concept and copy
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 3ª ed
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Norton,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2013
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 320 p. ; 28 cm
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Creating an advertising strategy
Mención de responsabilidad Researching your client's product--
-- Understanding consumer behavior--
-- Analyzing the marketplace--
-- Defining strategic approaches--
-- Developing the creative brief--
-- Headlines and visuals : thinking in words and pictures--
-- Body copy I : establishing voice--
-- Body copy II : writing well--
-- Television--
-- Radio--
-- Other media and genres--
-- How to be creative--
-- How to write a headline--
-- The power of fact--
-- Testimonials : the power of personality--
-- 'Two-fers' : comparisons, before and after, and other dualities--
-- Reversal--
-- Metaphor--
-- Verbal metaphor--
-- Postmodern advertising--
-- Human truth--
-- Grace notes.--
-- --
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. The new edition of a classic text about advertising creativity: how to find great ideas and express them freshly and powerfully. ; A classic text now in a new edition, George Felton's Advertising: Concept and Copy is an innovative approach to advertising creativity. It covers the entire conceptual process, from developing smart strategy to executing it with strong ads-from what to say to how to say it. ; Part 1, Strategies, operates on the premise that the idea beneath an ad's surface determines its success. This first section shows how to research products, understand consumer behavior, analyze audiences, and navigate marketplace realities, then how to write creative briefs that focus this strategic analysis into specific advertising objectives. Part 2, Executions, explains how to put strategy into play. It discusses the tools at a copywriter's command-creating a distinctive brand voice, telling stories, using language powerfully and originally-as well as the wide variety of media and advertising genres that carry and help shape messages. But great executions are elusive. So Part 3, the Toolbox, gives advice about how to think creatively, then presents an array of problem-solving tools, a series of techniques that advertisers have used repeatedly to produce exceptional work.In brief, this book shows how to find strong selling ideas and how to express them in fresh, memorable, persuasive ways. The new edition features greatly expanded discussions of guerrilla advertising, interactive advertising, brand voice, storytelling, and the use of social media. Hundreds of ads in full color, both in the book and on an accompanying Web site, demonstrate the best in television, radio, print, and interactive advertising. Advertising: Concept and Copy is the most comprehensive text in its field, combining substantial discussion of both strategy and technique with an emphasis on the craft of writing not found elsewhere. It is truly a writer's copywriting text.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
9 (RLIN) 997
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA
Datos o término principal de género/forma Consumer behavior -- Textbooks
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Felton, George,
Término indicativo de función/relación Author
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 404
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
912 ## -
-- 2013-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2018-06-04 18:37:35
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 05/06/2018   HF5823 FEL B03019 09/03/2020 05/03/2023 Book

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