MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02763nam a2200289Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2161 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2012 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781856177948 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.33.U6 |
Número de documento/Ítem |
K67 2012 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Korzenny, Felipe |
9 (RLIN) |
21819 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Hispanic marketing |
Resto del título |
: connecting with the new Latino consumer |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Felipe Korzenny, Betty Ann Korzenny. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Second edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
London ; New York, NY : Routledge, 2012. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiv, 386 pages : illustrations (chiefly color) ; 23 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Cultural marketing : a new understanding — The composition of the Hispanic/Latino market — The Latino essence of "Hispanic" — Language considerations in marketing to US Hispanics — Enculturation, acculturation, and assimilation : a bicultural horizon — Latino subjective culture : insights for positioning — Culturally informed research among Latinos — The U.S. Hispanic marketing industry — The digital world of U.S. Latinos — Latino consumers and the future of U.S marketing. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Hispanic Marketing: Connecting with the New Latino Consumer is about using cultural insights to connect with Latino consumers. It's about marketing strategies that tap into the passion of Hispanic consumers so that marketers and service providers can establish the deep connections they need for a successful campaign. This book provides an understanding of the Latino consumer that goes beyond simplistic recipes. This highly revised and expanded edition comes on the heels of new US Census figures: Hispanics now account for 53% of the US population growth since 2000, soaring to over 16% of the total population. Corporations are now realizing that they must incorporate Hispanic cultural values into their products, services, and communications. This edition reflects and responds to the profound changes the Latino market has experienced since the first edition. It considers the way in which changes in cultural identity, immigration, economics, and market synergies need to be addressed in a new relationship with Hispanic consumers. Twenty-five new industry case studies illustrate the chapters. These case studies show how brands from diverse categories have developed a cultural understanding of their Latino target and created campaigns that established strong bonds. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
Subdivisión geográfica |
United States |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
Subdivisión geográfica |
United States |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography M1 - International Business in LATAM |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Korzenny, Betty Ann |
Fechas asociadas al nombre |
1933- |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
21818 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |