Hispanic marketing (Record no. 2101)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02763nam a2200289Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2161
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2012 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781856177948
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.33.U6
Número de documento/Ítem K67 2012
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Korzenny, Felipe
9 (RLIN) 21819
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Hispanic marketing
Resto del título : connecting with the new Latino consumer
Mención de responsabilidad, etc. / Felipe Korzenny, Betty Ann Korzenny.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Second edition.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Nombre del editor, distribuidor, etc. London ; New York, NY : Routledge, 2012.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxiv, 386 pages : illustrations (chiefly color) ; 23 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Cultural marketing : a new understanding — The composition of the Hispanic/Latino market — The Latino essence of "Hispanic" — Language considerations in marketing to US Hispanics — Enculturation, acculturation, and assimilation : a bicultural horizon — Latino subjective culture : insights for positioning — Culturally informed research among Latinos — The U.S. Hispanic marketing industry — The digital world of U.S. Latinos — Latino consumers and the future of U.S marketing.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Hispanic Marketing: Connecting with the New Latino Consumer is about using cultural insights to connect with Latino consumers. It's about marketing strategies that tap into the passion of Hispanic consumers so that marketers and service providers can establish the deep connections they need for a successful campaign. This book provides an understanding of the Latino consumer that goes beyond simplistic recipes. This highly revised and expanded edition comes on the heels of new US Census figures: Hispanics now account for 53% of the US population growth since 2000, soaring to over 16% of the total population. Corporations are now realizing that they must incorporate Hispanic cultural values into their products, services, and communications. This edition reflects and responds to the profound changes the Latino market has experienced since the first edition. It considers the way in which changes in cultural identity, immigration, economics, and market synergies need to be addressed in a new relationship with Hispanic consumers. Twenty-five new industry case studies illustrate the chapters. These case studies show how brands from diverse categories have developed a cultural understanding of their Latino target and created campaigns that established strong bonds.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
Subdivisión geográfica United States
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
Subdivisión geográfica United States
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography M1 - International Business in LATAM
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA
Datos o término principal de género/forma Consumer behavior -- Textbooks
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Korzenny, Betty Ann
Fechas asociadas al nombre 1933-
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 21818
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación Decimal Dewey     TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 28/06/2019   HF5415.33.U6 KOR B03801 26/01/2022 05/03/2023 Recommended bibliography book

Powered by Koha