MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02415nam a2200277Ii 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
ocn950476243 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
OCoLC |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240730094315.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
160524s2016 nyua b 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781137494344 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5826.5 |
Número de documento/Ítem |
.M366 2016 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
McStay, Andrew |
Fechas asociadas al nombre |
1975- |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
21776 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Digital advertising |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Andrew Mcstay. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Second edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY ; London : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Palgrave Macmillan, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2016. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
viii, 221 pages : |
Otras características físicas |
illustrations (black and white) ; |
Dimensiones |
24 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages 210-217) and index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Digital : the capacity to do things they never could before — The history and business of digital advertising — How it works : standard digital media — How it works : non-standard digital media — Creativity — Beyond interruption : attention, authenticity and being native — Media hacking — Adblocking and fraud : threats to advertising — Advertising to children : regulations and ethics for digital media — Ad-tech : analytics, big data, profiling and identity — Emphatic media : emotiveillance and the future of out of home advertising — Privacy : the case of mobile apps for Android — Conclusions : reconciling art and science in advertising. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In order to comprehend modern media, we need to understand how advertising works. Digital Advertising provides an assessment of contemporary and emergent advertising techniques that drive the world's largest media companies. <br/><br/>This second edition has been fully updated to account for the reshaped advertising industry and transformed media landscape since the publication of the first edition, taking on topics including the creative uses of technology, novel modes of storytelling, ad blocking, the pre-eminence of analytics and big data, privacy, growing interest in data about emotional life, and alarm about the role of artificial intelligence and automation in advertising. <br/><br/>Incorporating an increased number of case studies and analyses of campaigns, this timely and engaging text is an essential resource for students, academics and anyone interested in advertising and media. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
M1CO Marketing: Communication and Client Relationship |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Digital media |
9 (RLIN) |
9437 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Advertising |
Subdivisión general |
Digitization |
9 (RLIN) |
23549 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |