MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01818nam a2200241Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2096 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2008 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781939235046 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HM621 |
Número de documento/Ítem |
.V45 2008 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Vejlgaard, Henrik |
9 (RLIN) |
21746 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Anatomy of a trend |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Henrik Vejlgaard. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
[place of publication not identified] |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Confetti Publishing, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2008. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
249 pages : illustrations, charts (black and white) ; 23 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction : from intuition to knowledge -- ch. 1. An unsolved mystery : investigating the trend process -- ch. 2. The cast of characters : trend creators and trendsetters -- ch. 3. What's the motive? : psychology at work -- ch. 4. The setting : where worldwide trends begin -- ch. 5. The plot thickens : dissecting real-life trends -- ch. 6. Toward the climax : identifying the final clues -- ch. 7. Anticlimax : ups and downs for businesses -- Epilogue : a continuing story : the future of trends. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
How did Harley Davidson innovate their motorcycle's design after observing the Hell's Angels? How did Burberry revive their stuffy brand to create phenomenal success? And how could beer companies have prevented huge losses in the 90s? All by understanding the inner workings of trends. Anatomy of a Trend draws on 20 years of the author's consumer research to reveal the people, the places, and the motives behind the buying behavior that creates trends. Using the ingenious metaphor of a detective novel, global trend expert Henrik Vejlgaard reveals the essential clues for capitalizing on every stage of the trend process. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
B3ASP FLM: Fashion Overview |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |