You should test that (Record no. 2033)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02547nam a2200265Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2093
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2013 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781118301302
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.1265
Número de documento/Ítem .G69 2013
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Goward, Chris
9 (RLIN) 21744
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título You should test that
Resto del título : conversion optimization for more leads, sales and profit or the art and science of optimized marketing
Mención de responsabilidad, etc. / Chris Goward ; with foreward by Avinash Kaushik.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Indianapolis, IN :
Nombre del editor, distribuidor, etc. John Wiley & Sons,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2013.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxviii, 332 pages : illustrations, graphs, tables (some color) ; 23 cm.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Why you should test that — What is conversion optimization? — Prioritize testing opportunities — Create hypotheses with the LIFT model — Optimize your value proposition — Optimize for relevance — Optimize for clarity — Optimize for anxiety — Optimize for distraction — Optimize for urgency — Test your hypotheses — Analyze your test results — Strategic marketing optimization.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Learn how to convert website visitors into customers. Part science and part art, conversion optimization is designed to turn visitors into customers. Carefully developed testing procedures are necessary to help you fine-tune images, headlines, navigation, colors, buttons, and every other element, creating a website that encourages visitors to take the action you seek. This book guides you through creating an optimization strategy that supports your business goals, using appropriate analytics tools, generating quality testing ideas, running online experiments, and making the adjustments that work. Conversion optimization is part science and part art; this guide provides step-by-step guidance to help you optimize your website for maximum conversion rates. Explains how to analyze data, prioritize experiment opportunities, and choose the right testing methods. Helps you learn what to adjust, how to do it, and how to analyze the results. Features hands-on exercises, case studies, and a full-color insert reinforcing key tactics. You Should Test That explains both the 'why' and the 'how' of conversion optimization, helping you maximize the value of your website.
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO
Nombre del programa Bibliography from B3 Ecommerce Fundamentals
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Preview available on Google Books (link)
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Internet marketing
Subdivisión general Evaluation
9 (RLIN) 23344
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Web sites
Subdivisión general Evaluation
9 (RLIN) 23345
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography B3 DM - eCommerce Fundamentals
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona   10/05/2019   HF6146.I58 GOW B01799 22/03/2022 05/03/2023 Recommended bibliography book

Powered by Koha