MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02547nam a2200265Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2093 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2013 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781118301302 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1265 |
Número de documento/Ítem |
.G69 2013 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Goward, Chris |
9 (RLIN) |
21744 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
You should test that |
Resto del título |
: conversion optimization for more leads, sales and profit or the art and science of optimized marketing |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Chris Goward ; with foreward by Avinash Kaushik. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Indianapolis, IN : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
John Wiley & Sons, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2013. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxviii, 332 pages : illustrations, graphs, tables (some color) ; 23 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Why you should test that — What is conversion optimization? — Prioritize testing opportunities — Create hypotheses with the LIFT model — Optimize your value proposition — Optimize for relevance — Optimize for clarity — Optimize for anxiety — Optimize for distraction — Optimize for urgency — Test your hypotheses — Analyze your test results — Strategic marketing optimization. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Learn how to convert website visitors into customers. Part science and part art, conversion optimization is designed to turn visitors into customers. Carefully developed testing procedures are necessary to help you fine-tune images, headlines, navigation, colors, buttons, and every other element, creating a website that encourages visitors to take the action you seek. This book guides you through creating an optimization strategy that supports your business goals, using appropriate analytics tools, generating quality testing ideas, running online experiments, and making the adjustments that work. Conversion optimization is part science and part art; this guide provides step-by-step guidance to help you optimize your website for maximum conversion rates. Explains how to analyze data, prioritize experiment opportunities, and choose the right testing methods. Helps you learn what to adjust, how to do it, and how to analyze the results. Features hands-on exercises, case studies, and a full-color insert reinforcing key tactics. You Should Test That explains both the 'why' and the 'how' of conversion optimization, helping you maximize the value of your website. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
Bibliography from B3 Ecommerce Fundamentals |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Preview available on Google Books (link) |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
Subdivisión general |
Evaluation |
9 (RLIN) |
23344 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Web sites |
Subdivisión general |
Evaluation |
9 (RLIN) |
23345 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B3 DM - eCommerce Fundamentals |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |