MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02431nam a2200265Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2087 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2012 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781591844426 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5438.25 |
Número de documento/Ítem |
.J36 2012 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Jantsch, John |
9 (RLIN) |
5245 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #4 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The referral engine |
Resto del título |
: teaching your business how to market itself |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ John Jantsch. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Portfolio Penguin, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2012. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xii, 243 pages ; 21cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
The realities of referral — The qualities of referral — The path to referral — The referral system view — Your authentic strategy — Content as marketing driver — Convergence strategies — Your customer network — The strategic partner network — Ready to receive — Referral-specific campaigns — Snack-sized suggestions — Workshop. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The power of glitzy advertising and elaborate marketing campaigns is on the wane; word- of-mouth referrals are what drive business today. People trust the recommendation of a friend, family member, colleague, or even stranger with similar tastes over anything thrust at them by a faceless company. Most business owners believe that whether customers refer them is entirely out of their hands. But science shows that people can't help recommending products and services to their friends — it's an instinct wired deep in the brain. And smart businesses can tap into that hardwired desire. Marketing expert John Jantsch offers practical techniques for harnessing the power of referrals to ensure a steady flow of new customers. Keep those customers happy, and they will refer your business to even more customers. Some of Jantsch's strategies include: a) Talk with your customers, not at them. Thanks to social networking sites, companies of any size have the opportunity to engage with their customers on their home turf as never before-but the key is listening. b) The sales team is the most important part of your marketing team. Salespeople are the company's main link to customers, who are the main source of referrals. Getting them on board with your referral strategy is critical. c) Educate your customers. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business referrals |
9 (RLIN) |
9656 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Viral marketing |
9 (RLIN) |
8791 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Word-of-mouth advertising |
9 (RLIN) |
9657 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B3 DM - eCommerce Fundamentals |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |