Enchantment (Record no. 2023)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02941nam a2200301Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2084
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2012 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780241953655
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD30.3
Número de documento/Ítem .K38 2011
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Kawasaki, Guy
Fechas asociadas al nombre 1954-
9 (RLIN) 7606
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Enchantment
Resto del título : the art of changing hearts, minds, and actions
Mención de responsabilidad, etc. / Guy Kawasaki.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Nombre del editor, distribuidor, etc. New York, NY : Portfolio Penguin, 2012.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxi, 211 pages : illustrations, portraits (black and white) ; 20cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references (p. [191]-192) and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Introduction — Why enchantment? — How to achieve likability — How to achieve trustworthiness — How to prepare — How to launch — How to overcome resistance — How to make enchantment endure — How to use push technology — How to use pull technology — How to enchant your employees — How to enchant your boss — How to resist enchantment — Conclusion.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Enchantment, as defined by bestselling business guru Guy Kawasaki, is not about manipulating people. It transforms situations and relationships. It converts hostility into civility and civility into affinity. It changes the skeptics and cynics into the believers and the undecided into the loyal. Enchantment can happen during a retail transaction, a high-level corporate negotiation, or a Facebook update. And when done right, it's more powerful than traditional persuasion, influence, or marketing techniques.<br/><br/>This book explains all the tactics you need to prepare and launch an enchantment campaign; to get the most from both push and pull technologies; and to enchant your customers, your employees, and even your boss. It shows how enchantment can turn difficult decisions your way, at times when intangibles mean more than hard facts. It will help you overcome other people's entrenched habits and defy the not-always-wise "wisdom of the crowd."<br/><br/>Kawasaki's lessons are drawn from his tenure at one of the most enchanting organizations of all time, Apple, as well as his decades of experience as an entrepreneur and venture capitalist. There are few people in the world more qualified to teach you how to enchant people.<br/><br/>As Kawasaki writes, "Want to change the world? Change caterpillars into butterflies? This takes more than run-of-the-mill relationships. You need to convince people to dream the same dream that you do." That's a big goal, but one that's possible for all of us.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Title on the cover: 'Enchantment: how to woo, influence and persuade'
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Persuasion (Psychology) in organizations
9 (RLIN) 9646
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Persuasion (Psychology)
9 (RLIN) 4289
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Influence (Psychology)
9 (RLIN) 6946
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Psychological aspects
9 (RLIN) 10024
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Management
Subdivisión general Psychological aspects
9 (RLIN) 8604
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography B3 DM - eCommerce Fundamentals
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona   07/05/2019   HD30.3 KAW B00645 22/03/2022 05/03/2023 Recommended bibliography book

Powered by Koha