MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02256cam a2200301 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
4424281 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240319104052.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
080510s2009 nyu 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781416595243 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
on1029564328 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
BTCTA |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro/agencia transcriptor |
BTCTA |
Centro/agencia modificador |
YDXCP |
-- |
OCO |
-- |
STU |
-- |
VP@ |
-- |
JRS |
-- |
SINLB |
-- |
ARDC |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.2 |
Número de documento/Ítem |
.U53 2009 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Underhill, Paco. |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Why we buy |
Resto del título |
: the science of shopping |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Paco Underhill. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Updated and rev. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Simon & Schuster, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2009. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xii, 306 p. ; |
Dimensiones |
22 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Includes index. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
"Updated and revised for the Internet, the global consumer and beyond"--Cover. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Instead of Samoa, stores: the science of shopping -- Walk like an Egyptian: the mechanics of shopping -- Men are from Home Depot, women are from Bloomingdale's: the demographics of shopping -- See me, feel me, touch me, buy me: the dynamics of shopping -- Screen savers, jet lag and whirling dervishes: the culture of shopping. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Revolutionary retail guru Paco Underhill is back with a completely revised edition of his classic, witty bestselling book on our ever-evolving consumer culture -- full of fresh observations and important lessons from the cutting edge of retail, which is taking place in the world's emerging markets. New material includes:<br/>- The latest trends in online retail -- what retailers are doing right and what they're doing wrong -- and how nearly every Internet retailer from iTunes to Amazon can drastically improve how it serves its customers.<br/>- A guided tour of the most innovative stores, malls and retail environments around the world -- almost all of which are springing up in countries where prosperity is new. An enormous indoor ski slope attracts shoppers to a mall in Dubai; an uber luxurious Sao Paolo department store provides its customers with personal shoppers; a mall in South Africa has a wave pool for surfing.<br/>The new Why We Buy is an essential guide -- it offers advice on how to keep your changing customers and entice new and eager ones. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing research. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Shopping. |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |