MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02305nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2056 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2012 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780789748003 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Zero to 100,000 |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pearson Education, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2012 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
204 p. ; 22 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
social media tips and tricks for small business |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
YOUR COMPLETE PLAN FOR FINDING 100,000 NEW FRIENDS, SUPPORTERS, AND CUSTOMERS! ; ; Close your eyes. Now, envision 100,000 people who are passionate about you, your business, and your brand! We're talking about people who buy your stuff, and then tell their friends how incredibly great you are-without being paid to do it. People who follow your every move, look to you for guidance, and can't wait to hear what you're up to next. ; ; Your 100,000 people. Your two football stadiums full of cheering fans. They're out there, looking for you. Here's your easy, low-cost social media plan for finding them...connecting with them...giving them what they want-so they can make you stunningly, incredibly successful! ; ; 10 STEPS TO YOUR 100,000 ; (with all the details, examples, and expert advice you'll ever need) ; ; 1. Listen first, engage second ; 2. Craft your most authentic voice ; 3. Find and attract influencers ; 4. Don't be a narcissist (you know what we mean) ; 5. Build community that lasts ; 6. Freshen up your brand ; 7. Become an electrifying "social conductor" ; 8. Promote across platforms ; 9. Be the fittest, be the survivor ; 10. Measure your (ever-growing) success |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet in public relations |
9 (RLIN) |
9547 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Small business marketing |
9 (RLIN) |
1837 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
9 (RLIN) |
3627 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social media |
9 (RLIN) |
1729 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gratton, Dean Anthony |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
7245 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gratton, Sarah-Jayne |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
7246 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=weZl_gFCKYYC&pg=PP5&lpg=PP5&dq=978-0-789-74800-3&source=bl&ots=d-v_64YPPe&sig=y5o1A5nhy8zKCkZ4XnVXz0sQce8&hl=es&sa=X&ved=0ahUKEwiZzcn-2KXaAhWCSBQKHeEzApUQ6AEIMDAB#v=onepage&q=978-0-789-74800-3&f=false">https://books.google.es/books?id=weZl_gFCKYYC&pg=PP5&lpg=PP5&dq=978-0-789-74800-3&source=bl&ots=d-v_64YPPe&sig=y5o1A5nhy8zKCkZ4XnVXz0sQce8&hl=es&sa=X&ved=0ahUKEwiZzcn-2KXaAhWCSBQKHeEzApUQ6AEIMDAB#v=onepage&q=978-0-789-74800-3&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
346 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2012-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2018-04-06 15:25:34 |