MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02512nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2019 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2014 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781292001500 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
How to write for university |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pearson Education, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2014 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
x + 255 p. ; 21 cm |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. The importance of writing at university -- |
Mención de responsabilidad |
Essentials for getting started ---- |
-- |
how to gather and record relevant information ---- |
-- |
2. University writing in context ---- |
-- |
3. Lectures, listening and academic writing ---- |
-- |
4. Researching information for writing assignments ---- |
-- |
5. Reading effectively ---- |
-- |
6. Notes from lectures and reading ---- |
-- |
7. Speaking, thinking and academic writing ---- |
-- |
Understanding the contexts and practices relating to academic writing ---- |
-- |
how to meet the standards ---- |
-- |
8. Organizing yourself for writing ---- |
-- |
9. The format of academic writing ---- |
-- |
10. Following the expected academic style in your writing ---- |
-- |
11. Information-processing and critical thinking for writing ---- |
-- |
12. Referring to source material in your writing ---- |
-- |
13. Presentation of academic assignments ---- |
-- |
14. What markers look for when assessing written work ---- |
-- |
Writing technique ---- |
-- |
how to plan and write for assessment ---- |
-- |
15. Planning you writing assignments ---- |
-- |
16. Writing a first draft ---- |
-- |
17. Reviewing, editing and proof-reading your writing ---- |
-- |
Developing future academic writing ---- |
-- |
how to build on markers' advice for good results ---- |
-- |
18. Acting on the feedback on your coursework ---- |
-- |
19. Academic writing in exams.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Undertaking a writing project for assessment can be a challenging prospect for students of all disciplines and especially those new to academic writing in higher education. The unique 12-step approach in this book leads you through the different stages that apply to any form of academic writing - gathering relevant information, processing that information through effective planning, creating the text and developing your writing for future assignments including exam writing. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
LB - Theory and practice of education |
9 (RLIN) |
933 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Academic writing |
9 (RLIN) |
9435 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Academic Literature |
9 (RLIN) |
9436 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
HOW TO WRITE ACADEMIC PAPERS IN ENGLISH |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Weyers, Jonathan, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
McMillan, Kathleen, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
678 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2014-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2018-02-20 17:04:51 |