MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01992nam a2200241 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
Rebiun09227628 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
990625s2012 oru 000 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781614347217 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
UNAV |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.32 |
Número de documento/Ítem |
.C67 2011 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Cosentino, Tony |
9 (RLIN) |
21625 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Into the river |
Resto del título |
: how big data, the long tail, and situated cognition are changing the world of market insights forever |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Tony Cosentino |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Second edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Portland, OR : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Foundational Insights, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2012. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiv, 106 pages : |
Otras características físicas |
illustrations, charts, tables (black and white) ; |
Dimensiones |
22 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction : the empty chair at the table —pt. 1. The changing world of market insights — 1. Big data — 2. The long tail — 3. Situated cognition — pt. 2. A roadmap for the 21st century — 4. The corporate insights function — 5. The insights supplier — 6. The insights professional — Conclusion : time to take your seat. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
“The thing with disruptive change is just that… it is disruptive. It is business as usual for some time as industry foundations change, but then it happens… If the reader takes away nothing else from this book, it is this: Disruptive change is occurring in the Market Research industry and for those who get it, they will adapt and prosper. For those who see things a business as usual and write off budget decreases or project holds to the economic downturn, they will ultimately suffer.” Based on first-hand knowledge of many of the world’s leading corporate insights suppliers, Into the River gives the reader a straight-forward perspective into an important and changing industry. More importantly, it provides ideas on how companies, suppliers, and individuals can deal with these industry shifting trends. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumers' preferences |
9 (RLIN) |
23349 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
9 (RLIN) |
1020 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B3 DM - Web Analytics & SEO |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |