MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02482cam a2200301 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
15505059 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240319104051.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
081030s2009 nyua b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2008044835 |
015 ## - NÚMERO DE BIBLIOGRAFÍA NACIONAL |
Número de bibliografía nacional |
GBA8C3372 |
Fuente |
bnb |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780071496568 (alk. paper) |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)ocn267046226 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
(OCoLC)267046226 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.1265 |
Número de documento/Ítem |
.G656 2009 |
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
659.14/4 |
Número de edición |
22 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Goodman, Andrew |
Forma completa/desarrollada del nombre |
(Andrew E.) |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Winning results with Google AdWords |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Andrew Goodman. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
2nd ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
McGraw-Hill, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
c2009. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiv, 376 p. : |
Otras características físicas |
ill. ; |
Dimensiones |
24 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
How big is this market? the rapid rise of paid search — A $21 billion afterthought : how Google entered the advertising market — First principles for reaching customers through AdWords — Setting up Ad groups — How Google ranks ads : quality-based bidding — Big-picture planning and making the case to the boss — Keyword selection and bidding : tapping into powerful AdWords features -- Writing winning ads — Expanding your ad distribution : opportunities and pitfalls — Measuring success : a "what's changed" report — Increasing online conversion rates — Online targeting 1995-2015 : fast start, exciting future. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Reach millions of targeted new customers at the precise moment they're looking for the products and services you're selling with help from this hands-on guide. Winning Results with Google AdWords, Second Edition reveals the latest strategies for writing successful ads, selecting and grouping specific keywords, increasing conversion rates, and maximizing online sales. You'll also learn how to expand your ad distribution, test and tweak your ads, track results, and much more. Find out how boost visibility and increase profits with a Google AdWords campaign!<br/><br/>Create strategic groups of ads and keywords — <br/>Understand Google's Quality Score ad ranking system and quality-based bidding — <br/>Use the keyword tool to your advantage — <br/>Develop a successful bidding strategy — <br/>Write, test, and refine winning ads — <br/>Filter out inappropriate prospects — <br/>Expand proven ad campaigns — <br/>Measure success using Google Analytics and other methods — <br/>Increase conversion rates. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing. |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |