MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02458nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1970 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2005 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780273682790 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Business to business marketing |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pearson Education, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2005 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
380 p. ; 25 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
relationships, systems and communications |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Business to Business Marketing is written from a marketing management perspective and uniquely integrates key themes in this area. Not only focusing on the nature and characteristics of B2B communications, this book provides an important, though often neglected, bridge between marketing and information systems concepts, within the context of interorganisational relationships. This applied book is orientated to the UK and European markets, although examples are drawn from other regions of the world in order to reflect good practice and the wider global perspective. Business to Business Marketing is geared towards both postgraduate and final year undergraduate students. This book is ideal for those studying Marketing, Marketing with eCommerce, Media and Multimedia Marketing, E-Business, Business Studies, Business Information Systems and MBA programmes in particular. It can also be used for related units in Engineering and Social studies programmes. Students following the CIM's Professional Diploma - Marketing Communications will also benefit from this book, as well as those taking stand-alone professional B2B marketing seminars. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Preview available on Google Books (link) |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Communication in marketing |
9 (RLIN) |
2094 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing channels |
9 (RLIN) |
5051 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Sales promotion |
9 (RLIN) |
6625 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography MSc - Marketing Management: Account-Based Marketing |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Fill, Karen E., |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Fill, Chris, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=bd6cSTeXjRoC&pg=PA165&lpg=PA165&dq=business-to-business+marketing+relationships+systems+and+communications&source=bl&ots=N7nA32Q_dF&sig=MOfdae4s2QyTMBsoc5f6hLur8NU&hl=es&sa=X&ved=0ahUKEwic-Y6t6_DXAhVCXRoKHVuPAc8Q6AEIQzAD#v=onepage&q=business-to-business%20marketing%20relationships%20systems%20and%20communications&f=false">https://books.google.es/books?id=bd6cSTeXjRoC&pg=PA165&lpg=PA165&dq=business-to-business+marketing+relationships+systems+and+communications&source=bl&ots=N7nA32Q_dF&sig=MOfdae4s2QyTMBsoc5f6hLur8NU&hl=es&sa=X&ved=0ahUKEwic-Y6t6_DXAhVCXRoKHVuPAc8Q6AEIQzAD#v=onepage&q=business-to-business%20marketing%20relationships%20systems%20and%20communications&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
564 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780273682790.jpg |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |