MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02947nam a2200373Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1943 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2017 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780789759016 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Branding yourself |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
3a ed |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pearson Education, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
371 p. ; 23 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
how to use social media to invent or reinvent yourself |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
I Why should I care about self-promotion : Welcome to the party ; How do you fit in the mix? |
Mención de responsabilidad |
II Your network is your castle-build it ; Blogging : telling your story ; LinkedIn : networking on steroids ; Twitter : sharing in the conversation ; Facebook : developing a community of friends ; Say cheese : sharing photos and videos ; Other social networking tools ; Googling yourself : finding yourself on search engines ; Bringing it all together : launching your brand ; Measuring success : you like me, you really like me!-- |
-- |
III Promoting your brand in the real world : How to network : hello, my name is ... ; Public speaking : we promise you won't die ; Getting published : I'm an author ! ; Personal branding : using what you've learned to land your dream job.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Want a new job or career? Need to demonstrate more value to customers or employers? Use today's hottest social media platforms to build the powerful personal brand that gets you what you want! In this completely updated book, Erik Deckers and Kyle Lacy help you use social media to and networking to advance your career, grow your business, and land new job opportunities. From LinkedIn to Facebook, now including Instagram and SnapChat, this book is packed with new techniques and ideas that are practical, easy, and effective. Deckers and Lacy show you how to supercharge all your business and personal relationships...demonstrate that you are the best solution to employers' or partners' toughest problems...become a recognized thought leader...and turn your online network into outstanding jobs, great projects, and a fulfilling, profitable career! |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Vista previa disponible en Google Books (enlace) |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
CLASS H - SOCIAL SCIENCES |
9 (RLIN) |
4381 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business networks |
9 (RLIN) |
5413 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Career development |
9 (RLIN) |
9148 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social media. |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Lacy, Kyle, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Deckers, Erik, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=Z_Q4DwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=Branding+yourself+:+how+to+use+social+media+to+invent+or+reinvent+yourself&hl=es&sa=X&ved=0ahUKEwj-kJP_r-HXAhVL2BoKHQd0BEgQ6AEIJjAA#v=onepage&q=Branding%20yourself%20%3A%20how%20to%20use%20social%20media%20to%20invent%20or%20reinvent%20yourself&f=false">https://books.google.es/books?id=Z_Q4DwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=Branding+yourself+:+how+to+use+social+media+to+invent+or+reinvent+yourself&hl=es&sa=X&ved=0ahUKEwj-kJP_r-HXAhVL2BoKHQd0BEgQ6AEIJjAA#v=onepage&q=Branding%20yourself%20%3A%20how%20to%20use%20social%20media%20to%20invent%20or%20reinvent%20yourself&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
365 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780789759016.jpg |
912 ## - |
-- |
2017-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2017-11-28 14:28:40 |