Marketing metrics (Record no. 1877)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03034nam a2200325Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 1937
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2016 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780134085968
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.2
Número de documento/Ítem B46 2016
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Bendle, Neil T.
9 (RLIN) 21566
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Marketing metrics
Resto del título : the manager's guide to measuring marketing performance
Mención de responsabilidad, etc. / Neil T. Bendle, Paul W. Farris, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Third edition.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Upper Saddle River, NJ :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Pearson Education,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2016.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xv, 439 pages : illustrations ; 24 cm
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references (pages 417-420) and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato 1. Introduction — 2. Share of Hearts, Minds, And Markets — 3. Margins And Profits — 4. Product And Portfolio Management — 5. Customer Profitability — 6. Sales Force And Channel Management — 7. Pricing Strategy — 8. Promotion — 9. Advertising Metrics — 10. Online, Email, And Mobile Metrics — 11. Marketing And Finance — 12. The Marketing Metrics X-Ray And Testing — 13. System of Metrics.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. It is essential for marketers and their business colleagues to receive a return on every marketing investment that is made. This widely-praised reference has established itself as the definitive guide to choosing the right metrics and using them effectively. The 50+ metrics provided in this reference will help readers prove the business value and efficacy of their efforts. Fully updated to reflect the latest techniques, insights, and research, as well as the importance of digital marketing and social media, Marketing Metrics, Second Editionexplains the applications, tradeoffs, and nuances of each metric, and shows exactly how to gain actionable information from the data. For clarity and simplicity, it avoids advanced math: all calculations can be performed by hand, or with basic spreadsheet techniques. This edition covers a wide spectrum of marketing and measurement issues, including: customer perceptions, market share, competitive analysis, margins and profits, product and portfolio management, customer profitability, sales force and channel management, pricing strategy, promotion, advertising media, web metrics, and much more. It also demonstrates how to use marketing metrics as an "X-ray" to discover leading indicators, and identify crucial new opportunities and challenges. Also included is an entirely new chapter on the systems of metrics that can be used to assess the overall performance of the firm and how marketing initiatives help or hinder.
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO
Nombre del programa B3ASP FLM: Marketing Strategic Approach
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Statistics
9 (RLIN) 9128
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Performance
Subdivisión general Measurement
9 (RLIN) 20339
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing research
9 (RLIN) 1465
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Mathematical models
9 (RLIN) 8360
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Farris, Paul W.,
Término indicativo de función/relación author
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Pfeifer, Phillip Edward
Fechas asociadas al nombre 1951-
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 23328
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Reibstein, David J.
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 21565
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Código de colección Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     Core Textbooks TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 15/11/2022   HF5415.2 BEN B03971 15/11/2022 05/03/2023 Book

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