MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02077nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1934 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2010 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781861527691 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Understanding business marketing and purchasing |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
3a ed |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Cengage Learning, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2010 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
488 p. ; 25 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
an interaction approach |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This book is aimed at students, instructors, researchers and practitioners who need to understand the complexities of business markets and the management challenges they provide. It brings together the most significant and up to the minute work of the IMP group and their research colleagues. The third edition has been extensively revised and includes many new readings. All have been chosen for their clarity and insight into the complex world of the business marketer and the purchaser. Understanding Business Marketing and Purchasing provides insights into the interactions between the business buyers and sellers and the relationships in which they take place. The book also sheds light on how business relationships form part of wider networks and provides understanding of the issues facing managers in these complex networks. The collection takes an international approach to understanding business markets and draws on the work of leading authorities from a number of countries. Unrivalled for clarity and comprehensive coverage, Understanding Business Marketing and Purchasing is essential reading for academics, students and practitioners. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Industrial marketing |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
9255 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Industrial management |
9 (RLIN) |
20469 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography MSc - Marketing Management: Account-Based Marketing |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Ford, David, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=YuYCYqsMflYC&printsec=frontcover&hl=es&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false">https://books.google.es/books?id=YuYCYqsMflYC&printsec=frontcover&hl=es&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
391 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |