Understanding business marketing and purchasing (Record no. 1874)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02077nam a2200301Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 1934
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2010 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781861527691
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Understanding business marketing and purchasing
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 3a ed
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Cengage Learning,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2010
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 488 p. ; 25 cm
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general an interaction approach
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This book is aimed at students, instructors, researchers and practitioners who need to understand the complexities of business markets and the management challenges they provide. It brings together the most significant and up to the minute work of the IMP group and their research colleagues. The third edition has been extensively revised and includes many new readings. All have been chosen for their clarity and insight into the complex world of the business marketer and the purchaser. Understanding Business Marketing and Purchasing provides insights into the interactions between the business buyers and sellers and the relationships in which they take place. The book also sheds light on how business relationships form part of wider networks and provides understanding of the issues facing managers in these complex networks. The collection takes an international approach to understanding business markets and draws on the work of leading authorities from a number of countries. Unrivalled for clarity and comprehensive coverage, Understanding Business Marketing and Purchasing is essential reading for academics, students and practitioners.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Includes bibliographical references.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Industrial marketing
Subdivisión general Management
9 (RLIN) 9255
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Industrial management
9 (RLIN) 20469
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography MSc - Marketing Management: Account-Based Marketing
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Ford, David,
Término indicativo de función/relación Author
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://books.google.es/books?id=YuYCYqsMflYC&printsec=frontcover&hl=es&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false">https://books.google.es/books?id=YuYCYqsMflYC&printsec=frontcover&hl=es&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false</a>
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 391
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación Decimal Dewey
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 22/03/2019   HF5415.1263 FOR B03890 25/10/2022 05/03/2023 Recommended bibliography book

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