MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02141nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1845 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2015 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781939447722 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Ask |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Dunham Books, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
160 p. ; 21 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
The counterintuitive online method to discover exactly what your customers want to buy... create a mass of raving fans... and take any business to the next level |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
pt. 1. Ask: the story. You: who, what, & why |
Mención de responsabilidad |
Strange questions ... and strange answers-- |
-- |
The discovery-- |
-- |
My crisis-- |
-- |
Working hard for the dream-- |
-- |
An unexpected twist-- |
-- |
The letter-- |
-- |
Standing on the shoulders of giants-- |
-- |
Taking the leap-- |
-- |
Things finally come together-- |
-- |
pt. 2. Ask: the methodology. Getting started: how to read the Ask formula methodology-- |
-- |
The process: prepare, persuade, segment, prescrie, profit, pivot-- |
-- |
Prepare: the deep dive survey-- |
-- |
Persuade: the prospect self-discovery landing page-- |
-- |
Segment: the micro-commitment bucket survey-- |
-- |
Prescribe: the post-survey sales prescription-- |
-- |
Profit: the profit maximization upsell sequence-- |
-- |
Pivot: the email follow-up feedback loop-- |
-- |
Case study #1: tennis training, zero to -- |
-- |
50,000 in 6 months -- Case study #2: water ionizer market, |
-- |
50,000 in 5 days -- Why: the reason for writing this book -- Next steps: now it's your turn to Ask. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
When it comes to the way business is carried out online, the earth beneath our feet is shifting right now--and shifting quickly. The one-size-fits-all approach is fast becoming obsolete. More and more businesses are learning that the more they tailor-make the messages they put on their sites, as well as how they interact with every single user, the more satisfied customers get--and the more they earn. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Direct marketing |
9 (RLIN) |
5026 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social media |
9 (RLIN) |
1729 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Levesque, Ryan, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
346 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2015-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2017-10-11 17:29:02 |