Luxury fashion branding (Record no. 1787)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03122nam a22002535i 4500
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 160118s2007 xxk| o |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781349356577
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD9940.A2
Número de documento/Ítem O39 2007
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Okonkwo, Uché
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 21410
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Luxury fashion branding
Resto del título : trends, tactics, techniques
Mención de responsabilidad, etc. / Uché Okonkwo ; with foreward by James Ogilvy.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Hampshire ; New York, NY :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Palgrave Macmillan,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2007.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xx, 332 pages : illustrations, photos, (black and white) ; 23 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Contents ― List of tables and figures ― Foreword ― Author's note ― Acknowledgements ― Introduction : Who said fashion is not serious business? ― 1. A question of luxury ― 2. What's in a name? The history of luxury fashion branding ― 3. - A passion for fashion : the luxury fashion consumer ― 4. - Luxury retail design and atmosphere ― 5. - The art of creating and managing luxury fashion brands ― 6. Digital luxury ― 7. Le new luxe ― 8. Customize me! ― 9. The luxury fashion business strategy model ― 10. Case illustrations.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Luxury is a necessity that begins where necessity ends' These words spoken by Gabrielle Coco Chanel in the early twentieth century remain as true as ever today. Luxury fashion has seeped into every sphere of our consumer society; it has become the norm to aspire towards owning products from exclusive brands like Vuitton, Gucci and Dior. This desire is further heightened by affordable, available fashion from brands like H & M and Zara who continuously offer luxury-style goods at lower prices. Also, globalization and technological and communications advancement have made fashion even more accessible. Consumers can now shop at will on the Internet, access a wide variety of goods and exchange instant brand experiences. Consequently the average fashion consumer has become savvy, demanding and restless. To put it mildly, 'The luxury consumer and the luxury landscape have changed!' What do these imply for luxury fashion brands? A changing sector currently undergoing an important market evolution, internal management shifts and rapid expansion, in dire need of strategic business direction. Luxury Fashion Branding is the groundbreaking first book of its kind that addresses the business of luxury fashion from a strategic viewpoint. It critically analyses the essential aspects of the luxury fashion sector through tracing the origins of luxury fashion; assessing its consumers, and retailing tactics as well as branding and marketing strategy, business modelling and e-retailing. Presented in a clear language, Luxury Fashion Branding will make an engaging reading for anyone who wishes to learn about the captivating business of turning functional products into symbolic objects of desire.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Luxuries
Subdivisión general Marketing
9 (RLIN) 7147
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Brand name products
9 (RLIN) 2371
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Fashion merchandising
9 (RLIN) 8540
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography B3 FLM - The World of Luxury
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado 9781349356577
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado Restricciones de uso No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha Renovaciones totales Fecha de vencimiento Fecha del último préstamo
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