MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01871nam a2200277Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1821 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2017 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780692222645 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Personal branding secrets for beginners |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Blue Ink Publishing, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
67 pages : illustrations ; 23 cm. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Take the Mystery Out of Personal Branding Are you just getting started with personal branding? Not really sure what personal branding is or why it's important? Have you heard the buzz about personal branding and want to learn more about what it means for you? For anyone who is new to the concept of personal branding, or is looking for a quick and useful refresher, this book will serve you well. Deliberately designed to be brief, direct, and useful, Personal Branding Secrets for Beginners delivers on its promise. In this book, #1 Amazon bestselling author Mary Lou Kayser answers some of the most frequently asked questions about personal branding and why it's an essential leadership component of any professional's life in the 21st century. Personal branding doesn't have to be mysterious -- or complicated. This book is a great place to start with the basics. 'The techniques in this book help everyone -- from college grads beginning their careers to seasoned veterans managing a rapidly-changing workplace -- to build, nurture and protect their brand of one.'-J. Lopez, Nike 'I loved the simplicity and quality of the content!'-M. Barnett, Microsoft ; ; |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Public relations |
9 (RLIN) |
2770 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social media |
Subdivisión general |
Economic aspects |
9 (RLIN) |
5351 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Success in business. |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Kayser, Mary Lou, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
458 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |