MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02811nam a2200325Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1807 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2014 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780071823937 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
es_ES |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #4 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The power of visual storytelling |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
McGraw-Hill, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2014 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
221 p. ; 23 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
how to use visuals, videos, and social media to market your brand |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Foreword / by Dan Roam |
Mención de responsabilidad |
Introduction-- |
-- |
The rise of visual storytelling-- |
-- |
Types, tips, and tactics of visual marketing-- |
-- |
The power of the platform : visual storytelling on social networks-- |
-- |
Developing a visual storytelling roadmap : from strategy to implementation-- |
-- |
Real-time marketing in a visual world.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Attention is the new commodity. Visual Storytelling is the new currency. ; Human brain processes visuals 60,000x faster than text. ; Web posts with visuals drive up to 180% more engagement than those without. ; Viewers spend 100% more time on web pages with videos. ; Filled with full-color images and thought-provoking examples from leading companies, The Power of Visual Storytelling explains how to grow your business and strengthen your brand by leveraging photos, videos, infographics, presentations, and other rich media. The book delivers a powerful road map for getting started, while inspiring new levels of creativity within organizations of all types and sizes. ; ; "This book is not only a complete overview of [visual storytelling] but, most importantly, the key to doing it right, a total Right Hook!" ; ?Gary Vaynerchuk, New York Times bestselling author of Crush It! and Jab, Jab, Jab, Right Hook ; ; "A valuable guide to understanding how to develop powerful marketing programs using the art of visual storytelling." ; ?Guy Kawasaki, author of APE: Author, Publisher, Entrepreneur and former chief evangelist of Apple ; ; "The Power of Visual Storytelling is the new marketing bible!" ; ?Nancy Bhagat, Vice President, Global Marketing Strategy and Campaigns, Intel ; ; "If a picture is worth a thousand words, The Power of Visual Storytelling is worth a million." ; ?Scott Monty, Global Digital & Multimedia Communications for Ford Motor Company |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Viral marketing |
9 (RLIN) |
8791 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gioglio, Jessica, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Walter, Ekaterina, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=HmjOAgAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=the+power+of+visual+storytelling+walter&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwj9wpih-eLUAhUNahoKHZPeCsEQ6AEIJjAA#v=onepage&q=the%20power%20of%20visual%20storytelling%20walter&f=false">https://books.google.es/books?id=HmjOAgAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=the+power+of+visual+storytelling+walter&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwj9wpih-eLUAhUNahoKHZPeCsEQ6AEIJjAA#v=onepage&q=the%20power%20of%20visual%20storytelling%20walter&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
346 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2014-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2017-06-29 13:27:56 |