Luxury online : (Record no. 1756)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02804cam a2200277 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 4641351
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control CaAEU
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20241011114517.0
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 071002s2010 enka b 001 0 eng
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780230555365
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen UKM
Centro/agencia transcriptor UKM
Centro/agencia modificador YDXCP
-- BTCTA
-- BAKER
-- UBC
-- BWKUK
-- BWK
-- HEBIS
-- CDX
-- BWX
-- AEU
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD9999.L852
Número de documento/Ítem O36 2010
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Okonkwo, Uché
9 (RLIN) 21410
Término indicativo de función/relación author
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Luxury online :
Resto del título styles, systems, strategies /
Mención de responsabilidad, etc. Uché Okonkwo.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Basingstoke :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Palgrave Macmillan,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2010.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxiv, 360 pages :
Otras características físicas illustrations (chiefly color) ;
Dimensiones 24 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Luxury is online but is not yet in line. Did you notice? As an industry that is known for avant-gardism, it remains a surprise that luxury is playing catch-up in embracing the e-culture and adopting technology. Luxury brands have been locked in a love-hate relationship with technology since it became apparent that the Internet is here to stay. But after two decades of the World Wide Web, this scenery ought to change. Today, the question of 'why' luxury should be online is no longer relevant but the current issue is 'how' luxury should present itself online, particularly as consumers take charge of their virtual experiences. Although the likes of Louis Vuitton, Gucci, Cartier and the Ritz Carlton are paving the way for luxury brands to move beyond the anti-internet stance, the journey remains long and challenge-ridden." "As the most powerful marketing tool that will drive luxury forward in the next century, the internet has become indispensible for brand reinforcement, breaking into new territories, engaging clients and demonstrating overall value. This is both exciting and worrying and requires luxury to operate in a new world order where nothing is as it has been." "What does luxury require to excel in this new world? Getting its acts together by embracing technology in all of its beauty and opportunities and adopting advanced strategies for excellence online." "Luxury Online is not about exalting or crucifying luxury brands but addresses bottom-line luxury business issues in the context of the internet, digital media and new technologies. It is an eye-opener that reveals the approaches to overcoming digital luxury challenges while meeting the business requirements of the 21st century. Its recommendations will lead to long-term client affiliation, business growth and sustainable brand value, even as luxury online strives to come of age.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Luxury goods industry
9 (RLIN) 7363
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Luxuries
Subdivisión general Marketing
9 (RLIN) 7147
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Electronic commerce
9 (RLIN) 1263
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography B3 FLM - The World of Luxury
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Fashion & Luxury Collection
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Código de colección Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha Restricciones de uso
        Core Textbooks TBS Barcelona TBS Barcelona   28/06/2017   HD9999 OKO B01508 22/03/2022 05/03/2023 Book  
      Reference Only Core Textbooks TBS Barcelona TBS Barcelona   07/02/2019   HD9999 OKO B01509 21/03/2023 05/03/2023 Book Reference Only

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