Unconscious branding (Record no. 1755)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02686nam a2200277Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 1800
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2014 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781137278920
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.32
Número de documento/Ítem .V36 2012
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Van Praet, Douglas
9 (RLIN) 21409
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Unconscious branding
Resto del título : how neuroscience can empower (and inspire) marketing
Mención de responsabilidad, etc. / Douglas Van Praet.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. New York, NY :
Nombre del editor, distribuidor, etc. St. Martin's Press,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2014.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiv, 274 pages ; 23 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references (pages [251]-269) and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato The science below our deeper behavior. The myth of marketing ; Humans, not consumers ; The biology of behavior -- The seven steps to behavior change. Step one : interrupt the pattern ; Step two : create comfort ; Step three : lead the imagination ; Step four : Shift the feeling ; Step five : satisfy the critical mind ; Step six : change the associations ; Step seven : take action.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. For too long marketers have been asking the wrong question. If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? They simply can't tell us because they don't really know. Before marketers develop strategies, they need to recognize that consumers have strategies too...human strategies, not consumer strategies. We need to go beyond asking why, and begin to ask how, behavior change occurs. Here, author Douglas Van Praet takes the most brilliant and revolutionary concepts from cognitive science and applies them to how we market, advertise, and consume in the modern digital age. Van Praet simplifies the most complex object in the known universe - the human brain - into seven codified actionable steps to behavior change. These steps are illustrated using real world examples from advertising, marketing, media and business to consciously unravel what brilliant marketers and ad practitioners have long done intuitively, deconstructing the real story behind some of the greatest marketing and business successes in recent history, such as Nike's "Just Do It" campaign; "Got Milk?"; Wendy's "Where's the Beef?" ; and the infamous Volkswagen "Punch Buggy" launch as well as their beloved "The Force" (Mini Darth Vader) Super Bowl commercial.
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO
Nombre del programa S2 B2 PBT P1 Neuromarketing | B3ASP FLM: Marketing Strategic Approach
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Preview available on Google Books (link)
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
Subdivisión general Psychological aspects
9 (RLIN) 8770
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
Subdivisión general Psychological aspects
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA
Datos o término principal de género/forma Consumer behavior -- Textbooks
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado Restricciones de uso No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
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