MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02686nam a2200277Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1800 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2014 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781137278920 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.32 |
Número de documento/Ítem |
.V36 2012 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Van Praet, Douglas |
9 (RLIN) |
21409 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Unconscious branding |
Resto del título |
: how neuroscience can empower (and inspire) marketing |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Douglas Van Praet. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
St. Martin's Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2014. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiv, 274 pages ; 23 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages [251]-269) and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
The science below our deeper behavior. The myth of marketing ; Humans, not consumers ; The biology of behavior -- The seven steps to behavior change. Step one : interrupt the pattern ; Step two : create comfort ; Step three : lead the imagination ; Step four : Shift the feeling ; Step five : satisfy the critical mind ; Step six : change the associations ; Step seven : take action. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
For too long marketers have been asking the wrong question. If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? They simply can't tell us because they don't really know. Before marketers develop strategies, they need to recognize that consumers have strategies too...human strategies, not consumer strategies. We need to go beyond asking why, and begin to ask how, behavior change occurs. Here, author Douglas Van Praet takes the most brilliant and revolutionary concepts from cognitive science and applies them to how we market, advertise, and consume in the modern digital age. Van Praet simplifies the most complex object in the known universe - the human brain - into seven codified actionable steps to behavior change. These steps are illustrated using real world examples from advertising, marketing, media and business to consciously unravel what brilliant marketers and ad practitioners have long done intuitively, deconstructing the real story behind some of the greatest marketing and business successes in recent history, such as Nike's "Just Do It" campaign; "Got Milk?"; Wendy's "Where's the Beef?" ; and the infamous Volkswagen "Punch Buggy" launch as well as their beloved "The Force" (Mini Darth Vader) Super Bowl commercial. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
S2 B2 PBT P1 Neuromarketing | B3ASP FLM: Marketing Strategic Approach |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Preview available on Google Books (link) |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
Subdivisión general |
Psychological aspects |
9 (RLIN) |
8770 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
Subdivisión general |
Psychological aspects |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |