MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02393nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1799 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2017 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781543286007 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Marketing the luxury of interior design |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Unity Marketing, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
163 p. ; 23 cm |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The traditional business of interior design has been disrupted in the face of growing competition, arising from retailers moving upscale with more sophisticated design resources (RH, Crate & Barrel), offering complimentary design services (Ethan Allen, Pottery Barn, West Elm), and emerging new-age internet retailers and services (Wayfair.com, Havenly.com). Complicating matters further, consumers are increasingly taking a do-it-yourself approach to home design and decorating challenges, encouraged by HGTV and other sources of information that portray a oversimplified and unrealistic picture of home improvement projects. Designers dedicated to providing customized, professional interior design services need new marketing strategies to succeed in today's competitive and complex market. To win in this new marketplace, designers must be exceptional marketers as well as exceptional designers. This book is a designer's guide to marketing success. Based upon research that author Pam Danziger, president of Unity Marketing, is known for, this book identifies the best clients for interior designer services and reveals how to reach the target customer with branding and marketing that connects. With a foreword by Cary Kravet, President and CEO of Kravet Inc., a leader in to-the-trade design resources, this book helps prepare interior designers to be more proficient and effective marketers as they confront today's changing market for professional interior design services. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
INDUSTRIAL & SERVICES SECTOR |
9 (RLIN) |
7146 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Interior design |
9 (RLIN) |
8763 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Retailers |
9 (RLIN) |
8764 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Sophisticated design resources |
9 (RLIN) |
8765 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumers |
9 (RLIN) |
8766 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customized |
9 (RLIN) |
8767 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Professional interior Marketers |
9 (RLIN) |
8768 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
9 (RLIN) |
1020 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Target customer |
9 (RLIN) |
8769 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Danziger, Pamela N., |
Término indicativo de función/relación |
Author |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
331 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2017-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2017-06-28 13:13:36 |