Marketing 4.0 (Record no. 1750)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 05261cam a2200325 i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 19356519
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240704162334.0
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 161028s2017 nju 001 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2016036899
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781119341208 (cloth)
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen DLC
Lengua de catalogación eng
Centro/agencia transcriptor DLC
Normas de descripción rda
Centro/agencia modificador DLC
042 ## - CÓDIGO DE AUTENTICACIÓN
Código de autenticación pcc
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415
Número de documento/Ítem .K683 2017
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
Número de clasificación 658.8
Número de edición 23
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente English
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Kotler, Philip,
Término indicativo de función/relación author.
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Marketing 4.0
Resto del título : moving from traditional to digital
Mención de responsabilidad, etc. / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan.
246 3# - FORMA VARIANTE DE TÍTULO
Título propio/Titulo breve Marketing four point zero
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Hoboken, New Jersey :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Wiley,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright [2017]
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xix, 184 pages ;
Dimensiones 24 cm
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Includes index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Part I Fundamental Trends Shaping Marketing — <br/><br/>Power Shifts to the Connected Customers — <br/><br/>From Exclusive to Inclusive — <br/><br/>From Vertical to Horizontal — <br/><br/>From Individual to Social — <br/><br/>Summary: Horizontal, Inclusive, and Social — <br/><br/>The Paradoxes of Marketing to Connected Customers — <br/><br/>Breaking the Myths of Connectivity — <br/> <br/>Summary: Marketing amid Paradoxes — <br/><br/>The Influential Digital Subcultures — <br/><br/>Youth: Acquiring the Mind Share — <br/><br/>Women: Growing the Market Share — <br/><br/>Netizens: Expanding the Heart Share — <br/><br/>Summary: Youth, Women, and Netizens — <br/><br/>Marketing 4.0 in the Digital Economy — <br/><br/>Moving from Traditional to Digital Marketing — <br/><br/>Integrating Traditional and Digital Marketing — <br/><br/>Summary: Redefining Marketing in the Digital Economy — <br/><br/>Part II New Frameworks for Marketing in the Digital Economy — <br/><br/>The New Customer Path — <br/><br/>Understanding How People Buy: From Four A’s to Five A’s — <br/><br/>Driving from Awareness to Advocacy: The O Zone (O3) — <br/><br/>Summary: Aware, Appeal, Ask, Act, and Advocate — <br/><br/>Marketing Productivity Metrics — <br/><br/>Introducing PAR and BAR — <br/><br/>Decomposing PAR and BAR — <br/><br/>Driving Up Productivity — <br/><br/>Summary: Purchase Action Ratio and Brand Advocacy Ratio — <br/><br/>Industry Archetypes and Best Practices — <br/><br/>Four Major Industry Archetypes — <br/><br/>Four Marketing Best Practices — <br/><br/>Summary: Learning from Different Industries — <br/><br/>Part III Tactical Marketing Applications in the Digital Economy — <br/><br/>Human-Centric Marketing for Brand Attraction — <br/><br/>Understanding Humans Using Digital Anthropology — <br/><br/>Building the Six Attributes of Human-Centric Brands — <br/><br/>Summary: When Brands Become Humans — <br/><br/>Content Marketing for Brand Curiosity — <br/><br/>Content is the New Ad, #Hashtag is the New Tagline — <br/><br/>Step-by-Step Content Marketing — <br/><br/>Summary: Creating Conversations with Content — <br/><br/>Omnichannel Marketing for Brand Commitment — <br/><br/>The Rise of Omnichannel Marketing — <br/><br/>Step-by-Step Omnichannel Marketing — <br/><br/>Summary: Integrating the Best of Online and Offline Channels — <br/><br/>Engagement Marketing for Brand Affinity — <br/><br/>Enhancing Digital Experiences with Mobile Apps — <br/><br/>Providing Solutions with Social CRM — <br/><br/>Driving Desired Behavior with Gamification — <br/><br/>Summary: Mobile Apps, Social CRM, and Gamification — <br/><br/>Epilogue: Getting to WOW! — <br/><br/>What is a “WOW”? — <br/><br/>Enjoy, Experience, Engage: WOW! — <br/><br/>Are You Ready to WOW?
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing consumer landscape to reach more customers, more effectively. Today's customers have less time and attention to devote to your brand—and they are surrounded by alternatives every step of the way. You need to stand up, get their attention, and deliver the message they want to hear. This book examines the marketplace's shifting power dynamics, the paradoxes wrought by connectivity, and the increasing sub-culture splintering that will shape tomorrow's consumer; this foundation shows why Marketing 4.0 is becoming imperative for productivity, and this book shows you how to apply it to your brand today.<br/><br/>Marketing 4.0 takes advantage of the shifting consumer mood to reach more customers and engage them more fully than ever before. Exploit the changes that are tripping up traditional approaches, and make them an integral part of your methodology. This book gives you the world-class insight you need to make it happen.<br/><br/>Discover the new rules of marketing — <br/>Stand out and create WOW moments — <br/>Build a loyal and vocal customer base — <br/>Learn who will shape the future of customer choice.<br/>Every few years brings a "new" marketing movement, but experienced marketers know that this time its different; it's not just the rules that have changed, it's the customers themselves. Marketing 4.0 provides a solid framework based on a real-world vision of the consumer as they are today, and as they will be tomorrow. Marketing 4.0 gives you the edge you need to reach them more effectively than ever before.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA
Datos o término principal de género/forma Consumer behavior -- Textbooks
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Kartajaya, Hermawan,
Fechas asociadas al nombre 1947-
Término indicativo de función/relación author.
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Setiawan, Iwan,
Término indicativo de función/relación author.
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Renovaciones totales Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Fecha del último préstamo Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación Decimal Dewey     TBS Barcelona TBS Barcelona 04/03/2019 3 6 HF5415 KOT B03785 04/10/2024 19/03/2024 05/03/2023 Book

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