MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03039nam a2200409Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1792 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2017 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783319455242 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Luxury selling |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Palgrave Macmillan, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
226 p. ; 24 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
lessons from the world of luxury in selling high quality goods and services to high value clients |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
; Srun shows how the psychology of luxury brands truly plays into high value customer motivations and unlocks the potential to understand their decision processes which are unlike that of any other customer. Selling to very wealthy, demanding customers - whether you're selling luxury products or high value bespoke professional services - is a very different process to selling anything else to anyone else. Francis Srun has twenty years experience in the luxury industry, based in France, Switzerland, China and Hong Kong, most recently with Maison Boucheron. The first step is learning how to physically embody 'Luxury'. You need to look, speak, and move 'Luxury'. The true luxury attitude is not submissive nor is it hauteur - it is gentle, generous and simply, truly human. Success comes from not just being professional but from building a genuinely luxury relationship with clients. To do that you need to truly understand your client. High value customers today are younger, international in outlook and residence, and increasingly from Asia. Their buying motivation is always about self-affirmation and pleasure and never about money. The luxury customer's decision process is unlike that of other customers. While emotion is important when selling anything to anyone - with luxury selling it is paramount. Srun shows how the psychology of Brand, Product, Place, Price and Time all play a role in customer's motivations. Finally this book guides you step by step with concrete examples and useful techniques through the seven steps of luxury selling: be prepared to sell, welcome appropriately, listen genuinely, propose and present with style, meet objections with persuasion rather than refutation, conclude sharply and finally gain loyalty for a long term relationship. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
Bibliography from B3 Fashion & Luxury: Distribution |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
INDUSTRIAL & SERVICES SECTOR |
9 (RLIN) |
7146 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Fashion |
Subdivisión general |
Psychological aspects |
9 (RLIN) |
9683 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Motivation (Psychology) |
9 (RLIN) |
7092 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Demanding customers |
9 (RLIN) |
8720 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Commercial products |
9 (RLIN) |
4942 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxury goods industry |
9 (RLIN) |
7363 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
France |
9 (RLIN) |
6721 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Switzerland |
9 (RLIN) |
8723 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
China |
9 (RLIN) |
4051 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Hong Kong |
9 (RLIN) |
8724 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Asia |
9 (RLIN) |
4057 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Maison Boucheron |
9 (RLIN) |
8725 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
true attitude |
9 (RLIN) |
8726 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Genuinely relationship with clients |
9 (RLIN) |
8727 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Product |
9 (RLIN) |
1666 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Place |
9 (RLIN) |
8728 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Selling |
9 (RLIN) |
359 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Srun, Francis, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |