MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01844nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1791 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2019 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9789063695316 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
es_ES |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Hidden persuasion |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
BIS Publishers, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
191 pages : illustrations (chiefly color) : 25 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
33 psychological influence techniques in advertising |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn, and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. What is the secret power of these messages? How do they succeed in changing our behavior? This book explains the psychology behind fifty effective influence techniques of visual persuasion and how to apply them. The techniques range from influence essentials to more obscure and insidious methods. The reader will gain deep insights into how visual means are constructed to influence behavior and decision making on an unconscious level. All techniques are supported by rich visual references and additional information on the psychology of behavior change. This publication is not just an eye-opener for professionals and students in the communication and design fields, but also for anybody who wants to understand how our behavior is influenced unconsciously by advertising, social campaigns, and government messages. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Advertising |
Subdivisión general |
Psychological aspects |
9 (RLIN) |
2226 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Persuasion (Psychology) |
9 (RLIN) |
4289 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Visual communication |
9 (RLIN) |
8714 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Van Baaren, Rick, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Andrews, Marc, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Van Leeuwen, Matthijs, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
882 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |