MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03413cam a22003138i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
18909959 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240904122717.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
151218s2016 nyu 000 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2015046886 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781292093239 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Normas de descripción |
rda |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
e------ |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.13 |
Número de documento/Ítem |
.K6414 2016 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Kotler, Philip |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
1123 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Marketing management |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Philip Kotler ... [et al.] |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Third edition. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
Harlow, England : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Pearson, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2016. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxxiv, 942 pages : illustrations (color) : 28 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Revised edition of Marketing management, 2012. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Understanding marketing management -- Introduction to marketing -- Understanding marketing management within a global context -- Developing marketing strategies and plans -- Managing digital technology in marketing -- Capturing marketing insights -- The changing marketing environment and information management -- Managing market research and forecasting -- Analysing consumer markets -- Analysing business markets -- Dealing with competition -- Connecting with customers -- Seeking and developing target marketing differentiation strategies -- Creating customer value, satisfaction and loyalty -- Creating and managing brands and brand equity -- Digital and global brand management strategies -- Shaping and pricing the market offering -- Designing, developing and managing market offerings -- Introducing new market offerings -- Developing and managing pricing strategies -- Communicating value -- Designing and managing marketing communications -- Managing mass and personal communications -- Delivering value -- Designing and managing integrated marketing channels and global value networks -- Managing process, people and physical evidence -- Managing marketing implementation and control -- Implementing marketing management -- Managing marketing metrics. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The classic Marketing Management is an undisputed global bestseller – an encyclopaedia of marketing, considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rigor and managerial relevance – the heart of the book - and adds: A structure designed specifically to fit the way the course is taught in Europe. Fresh European examples which make students feel at home. The inclusion of the work of prominent European academics. A focus on the digital challenges for marketers. An emphasis on the importance of creative thinking and its contribution to marketing practice. New in-depth case studies, each of which integrates one of the major parts in the book. This textbook covers admirably the wide range of concepts and issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world, examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. A key text for both undergraduate and postgraduate marketing programs. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
B2 Services Marketing | B3ASP FLM: Marketing Strategic Approach | MSc Fashion & Luxury Marketing Management | MSc Marketing Management: Retail & Consumer Goods |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Management |
Subdivisión geográfica |
Europe |
9 (RLIN) |
10026 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
9256 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://bookshelf.vitalsource.com/reader/books/9782326060043">https://bookshelf.vitalsource.com/reader/books/9782326060043</a> |
Texto de enlace |
Ebook (16th edition) |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |