Marketing management (Record no. 1743)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03413cam a22003138i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 18909959
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240904122717.0
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 151218s2016 nyu 000 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2015046886
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781292093239
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen DLC
Lengua de catalogación eng
Centro/agencia transcriptor DLC
Normas de descripción rda
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
042 ## - CÓDIGO DE AUTENTICACIÓN
Código de autenticación pcc
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica e------
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.13
Número de documento/Ítem .K6414 2016
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Kotler, Philip
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 1123
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Marketing management
Mención de responsabilidad, etc. / Philip Kotler ... [et al.]
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Third edition.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright Harlow, England :
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante Pearson,
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2016.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxxiv, 942 pages : illustrations (color) : 28 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Revised edition of Marketing management, 2012.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Understanding marketing management -- Introduction to marketing -- Understanding marketing management within a global context -- Developing marketing strategies and plans -- Managing digital technology in marketing -- Capturing marketing insights -- The changing marketing environment and information management -- Managing market research and forecasting -- Analysing consumer markets -- Analysing business markets -- Dealing with competition -- Connecting with customers -- Seeking and developing target marketing differentiation strategies -- Creating customer value, satisfaction and loyalty -- Creating and managing brands and brand equity -- Digital and global brand management strategies -- Shaping and pricing the market offering -- Designing, developing and managing market offerings -- Introducing new market offerings -- Developing and managing pricing strategies -- Communicating value -- Designing and managing marketing communications -- Managing mass and personal communications -- Delivering value -- Designing and managing integrated marketing channels and global value networks -- Managing process, people and physical evidence -- Managing marketing implementation and control -- Implementing marketing management -- Managing marketing metrics.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. The classic Marketing Management is an undisputed global bestseller – an encyclopaedia of marketing, considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rigor and managerial relevance – the heart of the book - and adds: A structure designed specifically to fit the way the course is taught in Europe. Fresh European examples which make students feel at home. The inclusion of the work of prominent European academics. A focus on the digital challenges for marketers. An emphasis on the importance of creative thinking and its contribution to marketing practice. New in-depth case studies, each of which integrates one of the major parts in the book. This textbook covers admirably the wide range of concepts and issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world, examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. A key text for both undergraduate and postgraduate marketing programs.
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO
Nombre del programa B2 Services Marketing | B3ASP FLM: Marketing Strategic Approach | MSc Fashion & Luxury Marketing Management | MSc Marketing Management: Retail & Consumer Goods
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Management
Subdivisión geográfica Europe
9 (RLIN) 10026
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Management
9 (RLIN) 9256
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://bookshelf.vitalsource.com/reader/books/9782326060043">https://bookshelf.vitalsource.com/reader/books/9782326060043</a>
Texto de enlace Ebook (16th edition)
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Código de colección Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Fecha del último préstamo Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación Decimal Dewey     Core Textbooks TBS Barcelona TBS Barcelona 26/02/2019 2 HF5415.13 KOT B01942 10/03/2023 10/03/2023 05/03/2023 Book

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