MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02345nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1714 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2015 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781473982345 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
es_ES |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Social media marketing |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
SAGE, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xi + 268 p. ; 23 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
theories and applications |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Social media has quickly become part of the fabric of our daily lives, and as we have flocked to it, so have most companies and organisations from every sector and industry. It is now the place to attract and sustain our attention. But how is it a new marketing activity and how is it similar to previous practice and customer behaviour? Does it require new modes of thinking about human networks and communications or do the existing conceptual models still apply? ; ; This book offers a critical evaluation of the theoretical frameworks that can be used to explain and utilise social media, and applies them to fun real-life examples and case studies from a range of industries, companies and countries. These include Unilever, Snickers, American Express, Volkswagen and Amnesty International, and span campaigns run across different platforms in countries such as China, Canada, Sweden and Singapore. ; ; Readers are invited to think about the different types of social media users and explore topics such as brand loyalty, co-creation, marketing strategy, measurement, mobile platforms, privacy and ethics. As well as tracing the emergence and trends of Web 2.0 and what they mean for marketing, the author also considers the future for social media marketing. Discussion questions and further reading are provided throughout, and the book is accompanied by a companion website. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social media |
9 (RLIN) |
1729 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Dahl, Stephan, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=jW3fAwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=social+media+marketing+dahl&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwjF-OPvgsfRAhVDwBQKHbRFDoYQ6AEIKjAA#v=onepage&q=social%20media%20marketing%20dahl&f=false">https://books.google.es/books?id=jW3fAwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=social+media+marketing+dahl&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwjF-OPvgsfRAhVDwBQKHbRFDoYQ6AEIKjAA#v=onepage&q=social%20media%20marketing%20dahl&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
346 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2015-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2017-01-16 16:58:13 |