Social media marketing (Record no. 1669)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02345nam a2200301Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 1714
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2015 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781473982345
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica es_ES
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Social media marketing
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne
Nombre del editor, distribuidor, etc. SAGE,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2015
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xi + 268 p. ; 23 cm
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general theories and applications
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Social media has quickly become part of the fabric of our daily lives, and as we have flocked to it, so have most companies and organisations from every sector and industry. It is now the place to attract and sustain our attention. But how is it a new marketing activity and how is it similar to previous practice and customer behaviour? Does it require new modes of thinking about human networks and communications or do the existing conceptual models still apply? ; ; This book offers a critical evaluation of the theoretical frameworks that can be used to explain and utilise social media, and applies them to fun real-life examples and case studies from a range of industries, companies and countries. These include Unilever, Snickers, American Express, Volkswagen and Amnesty International, and span campaigns run across different platforms in countries such as China, Canada, Sweden and Singapore. ; ; Readers are invited to think about the different types of social media users and explore topics such as brand loyalty, co-creation, marketing strategy, measurement, mobile platforms, privacy and ethics. As well as tracing the emergence and trends of Web 2.0 and what they mean for marketing, the author also considers the future for social media marketing. Discussion questions and further reading are provided throughout, and the book is accompanied by a companion website.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Social media
9 (RLIN) 1729
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Internet marketing
9 (RLIN) 1133
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada
9 (RLIN) 12
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Dahl, Stephan,
Término indicativo de función/relación Author
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://books.google.es/books?id=jW3fAwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=social+media+marketing+dahl&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwjF-OPvgsfRAhVDwBQKHbRFDoYQ6AEIKjAA#v=onepage&q=social%20media%20marketing%20dahl&f=false">https://books.google.es/books?id=jW3fAwAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=social+media+marketing+dahl&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwjF-OPvgsfRAhVDwBQKHbRFDoYQ6AEIKjAA#v=onepage&q=social%20media%20marketing%20dahl&f=false</a>
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 346
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
912 ## -
-- 2015-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2017-01-16 16:58:13
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación Decimal Dewey     TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 04/03/2019   HF5415.1265 DAH B04694 13/01/2022 05/03/2023 Book

Powered by Koha