Data-driven marketing (Record no. 1653)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02376nam a2200301Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 1698
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2010 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780470504543
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Data-driven marketing
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Wiley,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2010
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxi + 298 p. ; 23 p
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general the 15 metrics everyone in marketing should know
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. In the new era of tight marketing budgets, no organization can continue to spend on marketing without knowing what's working and what's wasted. Data-driven marketing improves efficiency and effectiveness of marketing expenditures across the spectrum of marketing activities from branding and awareness, trail and loyalty, to new product launch and Internet marketing. Based on new research from the Kellogg School of Management, this book is a clear and convincing guide to using a more rigorous, data-driven strategic approach to deliver significant performance gains from your marketing. ; ; Explains how to use data-driven marketing to deliver return on marketing investment (ROMI) in any organization ; In-depth discussion of the fifteen key metrics every marketer should know ; Based on original research from America's leading marketing business school, complemented by experience teaching ROMI to executives at Microsoft, DuPont, Nisan, Philips, Sony and many other firms ; Uses data from a rigorous survey on strategic marketing performance management of 252 Fortune 1000 firms, capturing
-- 3 billion of annual marketing spending ; In-depth examples of how to apply the principles in small and large organizations ; Free downloadable ROMI templates for all examples given in the book ; With every department under the microscope looking for results, those who properly use data to optimize their marketing are going to come out on top every time.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing research
9 (RLIN) 1465
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Mathematical models
9 (RLIN) 8360
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Case studies
9 (RLIN) 8361
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada
9 (RLIN) 12
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Jeffery, Mark,
Término indicativo de función/relación Author
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://books.google.es/books?id=aMheHlG02bkC&printsec=frontcover&dq=Data-driven+marketing+jeffery&hl=ca&sa=X&redir_esc=y#v=onepage&q=Data-driven%20marketing%20jeffery&f=false">https://books.google.es/books?id=aMheHlG02bkC&printsec=frontcover&dq=Data-driven+marketing+jeffery&hl=ca&sa=X&redir_esc=y#v=onepage&q=Data-driven%20marketing%20jeffery&f=false</a>
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 352
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
912 ## -
-- 2010-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2016-12-20 13:48:02
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación Decimal Dewey     TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 02/05/2019   HF5415.2 JEF B04625 02/05/2019 05/03/2023 Book

Powered by Koha