MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02376nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1698 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2010 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780470504543 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Data-driven marketing |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Wiley, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2010 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxi + 298 p. ; 23 p |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
the 15 metrics everyone in marketing should know |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In the new era of tight marketing budgets, no organization can continue to spend on marketing without knowing what's working and what's wasted. Data-driven marketing improves efficiency and effectiveness of marketing expenditures across the spectrum of marketing activities from branding and awareness, trail and loyalty, to new product launch and Internet marketing. Based on new research from the Kellogg School of Management, this book is a clear and convincing guide to using a more rigorous, data-driven strategic approach to deliver significant performance gains from your marketing. ; ; Explains how to use data-driven marketing to deliver return on marketing investment (ROMI) in any organization ; In-depth discussion of the fifteen key metrics every marketer should know ; Based on original research from America's leading marketing business school, complemented by experience teaching ROMI to executives at Microsoft, DuPont, Nisan, Philips, Sony and many other firms ; Uses data from a rigorous survey on strategic marketing performance management of 252 Fortune 1000 firms, capturing |
-- |
3 billion of annual marketing spending ; In-depth examples of how to apply the principles in small and large organizations ; Free downloadable ROMI templates for all examples given in the book ; With every department under the microscope looking for results, those who properly use data to optimize their marketing are going to come out on top every time. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing research |
9 (RLIN) |
1465 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Mathematical models |
9 (RLIN) |
8360 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Case studies |
9 (RLIN) |
8361 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Jeffery, Mark, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=aMheHlG02bkC&printsec=frontcover&dq=Data-driven+marketing+jeffery&hl=ca&sa=X&redir_esc=y#v=onepage&q=Data-driven%20marketing%20jeffery&f=false">https://books.google.es/books?id=aMheHlG02bkC&printsec=frontcover&dq=Data-driven+marketing+jeffery&hl=ca&sa=X&redir_esc=y#v=onepage&q=Data-driven%20marketing%20jeffery&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
352 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2010-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2016-12-20 13:48:02 |