MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02809nam a2200325 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
990206944870107026 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
UkOxU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240730094205.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
161025s2015 nyua b 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9789814575119 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
UkOxU |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
UkOxU |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5823 |
Número de documento/Ítem |
.B387 2015 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Belch, George E. |
Forma completa/desarrollada del nombre |
(George Edward) |
Fechas asociadas al nombre |
1951- |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
21295 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Advertising and promotion |
Resto del título |
: an integrated marketing communications perspective |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ George E. Belch, Michael A. Belch. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Tenth edition ; |
Resto de la mención de edición |
Global edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
[New York, NY] : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
McGraw-Hill Education, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxxvi, 842 pages : |
Otras características físicas |
illustrations (chiefly colour) ; |
Dimensiones |
28 cm. |
490 ## - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Irwin/McGraw-Hill series in marketing. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Previous edition: 2012. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction to integrated marketing communications — Integrated marketing communications program situation analysis — Analyzing the communication process — Objectives and budgeting for integrated marketing communications programs — Developing the integrated marketing communications program — Monitoring, evaluation, and control — Special topics and perspectives. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This Global Edition has been developed specifically to meet the needs of international advertising students. <br/><br/>In this 10th edition, Belch/Belch introduces students to the fast-changing field of advertising and promotion. While advertising is its primary focus, it is more than just an introductory advertising text because there is more to most organizations' promotional programs than just advertising. The changes happening in the world of advertising are leading marketers and their agencies to approach advertising and promotion from an integrated marketing communications (IMC) perspective, which calls for a "big picture" approach to planning marketing and promotion programs and coordinating the various communication functions. To understand the role of advertising and promotion in today's business world, one must recognize how a firm can use all the promotional tools to communicate with its customers. This 10th edition, with its integrated marketing communications perspective (the theme of the text), catapults the reader into the business practices of the 21st century. <br/><br/>This Global Edition has been adapted to meet the needs of courses outside the United States and does not align with the instructor and student resources available with the U.S. edition. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
M1CO Marketing: Communication and Client Relationship |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Communication in marketing |
9 (RLIN) |
2094 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Sales promotion |
9 (RLIN) |
6625 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Advertising |
9 (RLIN) |
2839 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Belch, Michael A. |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
21294 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |