MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02358nam a2200349Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1631 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2014 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780415898331 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Segmentation, revenue management, and pricing analytics |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2014 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
x + 255 p. ; 25 cm |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Preface 1. The Ideas Behind Customer Segmentation 2. Forecasting 3. Promotion Forecasting 4. Capacity-Based Revenue Management 5. Un-Constraining 6. The Practice of Pricing Analytics 7. Dynamic and Markdown Pricing 8. Pricing in Business-to-Business Environments 9. Customer Behavior Aspects of Pricing. Appendix A: Logistics Regression. Appendix B: Pricing Analytics Using R. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
'The practices of revenue management and pricing analytics have transformed the transportation and hospitality industries, and are increasingly important in industries as diverse as retail, telecommunications, banking, health care and manufacturing. Segmentation, Revenue Management and Pricing Analytics guides students and professionals on how to identify and exploit revenue management and pricing opportunities in different business contexts. Bodea and Ferguson introduce concepts and quantitative methods for improving profit through capacity allocation and pricing. Whereas most marketing textbooks cover more traditional, qualitative methods for determining customer segments and prices, this book uses historical sales data with mathematical optimization to make those decisions. With hands-on practice and a fundamental understanding of some of the most common analytical models, readers will be able to make smarter business decisions and higher profits.' |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Segmentación |
9 (RLIN) |
8283 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Precio |
9 (RLIN) |
857 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Beneficios |
9 (RLIN) |
1656 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Cliente |
9 (RLIN) |
21021 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
B2B |
9 (RLIN) |
8284 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business to Business |
9 (RLIN) |
8285 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Analítica |
9 (RLIN) |
8286 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Ferguson, Mark |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
8287 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Bodea, Tudor |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
8288 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=YvYjAwAAQBAJ&lpg=PR1&dq=segmentation%2C%20revenue&hl=es&pg=PR1#v=onepage&q=segmentation,%20revenue&f=false">https://books.google.es/books?id=YvYjAwAAQBAJ&lpg=PR1&dq=segmentation%2C%20revenue&hl=es&pg=PR1#v=onepage&q=segmentation,%20revenue&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
649 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2014-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2016-10-21 16:44:48 |