MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02376nam a2200313Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1593 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2014 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780241184837 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781494277536 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.153 |
Número de documento/Ítem |
.E93 2014 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Eyal, Nir |
9 (RLIN) |
8238 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Hooked |
Resto del título |
: how to build habit-forming products |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Nir Eyal with Ryan Hoover. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Portfolio Penguin, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2014. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
242 pages : illustrations (black and white) ; 21 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages 225-242). |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
The habit zone — Trigger — Action — Variable reward — Investment — What are you going to do with this? — Case study : the Bible app — Habit testing and where to look for habit-forming opportunities. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products out of sheer habit? Is there a pattern underlying how technologies hook us? Nir Eyal answers these questions (and many more) by explaining the Hook Model — a four-step process embedded into the products of many successful companies to subtly encourage customer behavior. Through consecutive "hook cycles," these products reach their ultimate goal of bringing users back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging. Hooked is based on Eyal's years of research, consulting, and practical experience. He wrote the book he wished had been available to him as a start-up founder — not abstract theory, but a how-to guide for building better products. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behavior. Eyal provides readers with practical insights to create user habits that stick; actionable steps for building products people love; and rivetin examples from the iPhone to Twitter; Pinterest and the Bible APP. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Vista previa disponible en Google Books |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
9 (RLIN) |
997 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
Subdivisión general |
Psychology |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B3 DM - eCommerce Fundamentals |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Hoover, Ryan |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
8237 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |