MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02997nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1456 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2016 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781292093635 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.123 |
Número de documento/Ítem |
.C58 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Clow, Kenneth E. |
9 (RLIN) |
21219 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Integrated advertising, promotion, and marketing communications |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Kenneth E. Clow, Donald Baack. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Seventh global edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Harlow, England : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pearson Education, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2016. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
496 pages : illustrations (color) ; 27 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
pt. 1. The IMC foundation -- 1. Integrated marketing communications -- 2. Brand management -- 3. Buyer behaviors -- 4. The IMC planning process -- pt. 2. IMC advertising tools -- 5. Advertising campaign management -- 6. Advertising design -- 7. Traditional media channels -- pt. 3. Digital and alternative marketing -- 8. Digital marketing -- 9. Social media -- 10. Alternative marketing -- pt. 4. IMC promotional tools -- 11. Database and direct response marketing -- 12. Sales promotions -- 13. Public relations and sponsorship programs -- pt. 5. IMC ethics, regulations, and evaluation -- 14. Regulations and ethical concerns -- 15. Evaluating an integrated marketing program. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
For undergraduate Advertising and Integrated Marketing Communication courses. A Modern Guide to Integrated Marketing Communications Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications speaks to an evolved definition of integrated marketing and teaches students (of marketing or otherwise) how to effectively communicate in the business world. This text covers advertising and promotions, but also the role of social media, blogs, mobile messaging, and other marketing tactics. As marketing has evolved to include more stealth approaches, so has the text. To help students retain ideas, each chapter includes tools that allow them to apply concepts to real-life situations. The new Seventh Edition includes end-of-chapter blog exercises; links to articles, videos and social media; and new interviews with advertising professionals. Plus, with MyMarketingLab, students have access to interactive tools to help guide them through the entire promotional process. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
B1S2 Operational Marketing | M1CO Marketing: Communication and Client Relationship |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Academic resources available on publisher's website. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Communication in marketing |
9 (RLIN) |
2094 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Advertising |
9 (RLIN) |
2839 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Baack, Donald |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
7670 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://bookshelf.vitalsource.com/reader/books/9781292411347">https://bookshelf.vitalsource.com/reader/books/9781292411347</a> |
Texto de enlace |
eBook Link |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |