Integrated advertising, promotion, and marketing communications (Record no. 1470)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02997nam a2200301Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 1456
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2016 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781292093635
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.123
Número de documento/Ítem .C58
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Clow, Kenneth E.
9 (RLIN) 21219
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Integrated advertising, promotion, and marketing communications
Mención de responsabilidad, etc. / Kenneth E. Clow, Donald Baack.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Seventh global edition.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Harlow, England :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Pearson Education,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2016.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 496 pages : illustrations (color) ; 27 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato pt. 1. The IMC foundation -- 1. Integrated marketing communications -- 2. Brand management -- 3. Buyer behaviors -- 4. The IMC planning process -- pt. 2. IMC advertising tools -- 5. Advertising campaign management -- 6. Advertising design -- 7. Traditional media channels -- pt. 3. Digital and alternative marketing -- 8. Digital marketing -- 9. Social media -- 10. Alternative marketing -- pt. 4. IMC promotional tools -- 11. Database and direct response marketing -- 12. Sales promotions -- 13. Public relations and sponsorship programs -- pt. 5. IMC ethics, regulations, and evaluation -- 14. Regulations and ethical concerns -- 15. Evaluating an integrated marketing program.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. For undergraduate Advertising and Integrated Marketing Communication courses. A Modern Guide to Integrated Marketing Communications Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications speaks to an evolved definition of integrated marketing and teaches students (of marketing or otherwise) how to effectively communicate in the business world. This text covers advertising and promotions, but also the role of social media, blogs, mobile messaging, and other marketing tactics. As marketing has evolved to include more stealth approaches, so has the text. To help students retain ideas, each chapter includes tools that allow them to apply concepts to real-life situations. The new Seventh Edition includes end-of-chapter blog exercises; links to articles, videos and social media; and new interviews with advertising professionals. Plus, with MyMarketingLab, students have access to interactive tools to help guide them through the entire promotional process. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO
Nombre del programa B1S2 Operational Marketing | M1CO Marketing: Communication and Client Relationship
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Academic resources available on publisher's website.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Communication in marketing
9 (RLIN) 2094
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Advertising
9 (RLIN) 2839
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Baack, Donald
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 7670
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://bookshelf.vitalsource.com/reader/books/9781292411347">https://bookshelf.vitalsource.com/reader/books/9781292411347</a>
Texto de enlace eBook Link
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Código de colección Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Renovaciones totales Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Fecha del último préstamo Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     Core Textbooks TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 08/04/2019 1 3 HF5415.123 CLO B03934 10/04/2024 24/01/2024 05/03/2023 Book

Powered by Koha