MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02257nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1434 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2013 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780415534628 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Sales force management |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
11ª ed |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2013 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxix + 542 p. ; 26 cm |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In this latest edition of Sales Force Management, Mark Johnston and Greg Marshall continue to build on the tradition of excellence established by Churchill, Ford, and Walker, solidifying the book's position globally as the leading textbook in the field. It's a contemporary classic, fully updated for modern sales management practice. ; ; ; Including the Churchill, Ford, and Walker approach, the new edition also features: ; ; A strong focus on leadership, technology, innovation, ethics, and global business ; New material integrated throughout the book on multifaceted sales communication approaches, leadership, and the relationship between the marketing and sales functions ; Continued partnership with HR Chally, a global sales consultancy that supplies cutting-edge data for each chapter, allowing students to benefit from understanding and working with real-world applications of current sales force challenges ; Enhanced learning features, such as short and long cases to stimulate discussion, leadership challenges to assess students' ability to make decisions, role plays to allow students to learn by doing, and more ; Further resources for instructors and students are available at www.routledge.com/cw/johnston-9780415534628 . |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Rev. ed. of: Churchill/Ford/Walker's sales force management. 8th ed. c2006. ; Includes bibliographical references and index. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Sales management |
9 (RLIN) |
291 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Marshall, Greg W. |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Johnston, Mark W. |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=SGMXgu6PZFUC&printsec=frontcover&dq=sales+force+management+johnston&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwiIt8HIo7bKAhWMND4KHYsXA0EQ6AEIKjAA#v=onepage&q=sales%20force%20management%20johnston&f=false">https://books.google.es/books?id=SGMXgu6PZFUC&printsec=frontcover&dq=sales+force+management+johnston&hl=ca&sa=X&ved=0ahUKEwiIt8HIo7bKAhWMND4KHYsXA0EQ6AEIKjAA#v=onepage&q=sales%20force%20management%20johnston&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
558 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2013-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2016-01-19 17:31:06 |