MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02814nam a2200373Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1422 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2006 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
3450253602 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
B2B brand management |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Springer, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2006 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xvi + 357 p . ; 24 cm |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
As products become increasingly similar, companies are turning to branding as a way to create a preference for their offerings. Branding has been the essential factor in the success of well-known consumer goods such as Coca Cola, McDonald's, Kodak, and Mercedes. In fact, these brands are worth many times more than the book value of the property used to make these brands. Now it is time for more industrial companies to start using branding in a sophisticated way. Some industrial companies have led the way... Caterpillar, DuPont, Siemens, GE. But industrial companies must understand that branding goes far beyond building names for a set of offerings. Branding is about promising that the company's offering will create and deliver a certain level of performance. The promise behind the brand becomes the motivating force for all the activities of the company and its partners. Thus if Motorola promises six sigma quality, then everyone at Motorola is driven to create and deliver this level of performance. Thus branding is the road that a company must travel to define what it wants to be excellent at and how its offerings differ from competitors. Branding is the outward expression of the company's earlier decisions on positioning its products and articulating its value propositions to buyers. When branding works, the sales people enter the offices of customers already well-known and respected who stand ready to give them a hearing. Our book is one of the first to probe deeply into the art and science of branding industrial products. We provide the concepts, the theory, and dozens of cases illustrating the successful branding of industrial goods. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Preview available on Google Books |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Marketing / Advertising |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
BtoB |
9 (RLIN) |
7067 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Industrial marketing |
9 (RLIN) |
2314 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Study Cases |
9 (RLIN) |
7516 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Design |
9 (RLIN) |
2796 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Loyalty |
9 (RLIN) |
20534 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
China |
9 (RLIN) |
4051 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Corporate Social Responsibility |
9 (RLIN) |
21094 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography MSc - Marketing Management: Account-Based Marketing |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Pfoertsch, Waldemar |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
6914 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Kotler, Philip |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
1123 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=bcmo-WZtOvQC&printsec=frontcover&dq=b2b+brand+managemnet&hl=ca&sa=X&redir_esc=y#v=onepage&q=b2b%20brand%20managemnet&f=false">https://books.google.es/books?id=bcmo-WZtOvQC&printsec=frontcover&dq=b2b+brand+managemnet&hl=ca&sa=X&redir_esc=y#v=onepage&q=b2b%20brand%20managemnet&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
458 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |