MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02062nam a2200289Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1352 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2006 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780471703594 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Consumer-centric category management |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Wiley, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2006 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xi + 356 p. ; 24 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
how to increase profits by managing categories based on cosumer needs |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In 1992, Category Management, Positioning Your Organization to Win, was written by ACNielsen (then Nielsen Marketing Research) and published by NTC Business Books._ Much has changed since then. New technologies, new approaches, new perspectives have significantly altered the category management landscape, leading to the need for a new book on the topic. ; Historically, category management has been a process in which product categories are managed as business units. For example, a supermarket's carbonated beverages department would be managed as a small business within the larger store. Somewhere along the way, however, category management practitioners became so focused on the numbers-price points, margins, turn rates, etc.-that the consumer got edged out of their equations._ Today, category management is evolving into shopper management._ This new book will reflect that much-needed change, focusing on using categories to target the "right" shopper segments to ensure the long-term health of a retailer's shopper base in support of its strategic plan. ; |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Retail trade |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
6295 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumers |
Subdivisión general |
Psychology |
9 (RLIN) |
7445 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Heller, Al |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
7250 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
ACNielsen, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Karolefski, John |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
7252 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=y3jtvP9Ln1gC&printsec=frontcover&dq=consumer-centric+category+management&hl=ca&sa=X&ei=X0XaVK2LK8yBUbDmgrAF&ved=0CB4Q6AEwAA#v=onepage&q=consumer-centric%20category%20management&f=false">https://books.google.es/books?id=y3jtvP9Ln1gC&printsec=frontcover&dq=consumer-centric+category+management&hl=ca&sa=X&ei=X0XaVK2LK8yBUbDmgrAF&ved=0CB4Q6AEwAA#v=onepage&q=consumer-centric%20category%20management&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
408 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |