MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02606nam a2200313Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1346 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2015 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780273787136 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Consumer behavior |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
11th ed |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pearson Education, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
492 p. ; 28 cm |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
PART I: CONSUMERS, MARKETERS, AND TECHNOLOGY - Technology-Driven Consumer Behavior - Segmentation, Targeting, and Positioning - PART II: THE CONSUMER AS AN INDIVIDUAL - Consumer Motivation and Personality - Consumer Perception - Consumer Learning - Consumer Attitude Formation and Change - PART III: COMMUNICATION AND CONSUMER BEHAVIOR - Persuading Consumers - From Print and Broadcast Advertising to Social and Mobile Media - Reference Groups and Word-of-Mouth - PART IV: CONSUMERS IN THEIR SOCIAL AND CULTURAL SETTINGS - The Family and Its Social Standing - Culture's Influence on Consumer Behavior - Subcultures and Consumer Behavior - Cross-Cultural Consumer Behavior: An International Perspective - PART V: CONSUMER DECISION-MAKING, MARKETING ETHICS, AND CONSUMER RESEARCH - Consumer Decision-Making and Diffusion of Innovations - Marketing Ethics and Social Responsibility - Consumer Research |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Each chapter opens with a "hands on" example (some with comments by marketing executives) and exhibits based on recent, empirical data are showcased in all chapters together with guidelines for marketing applications. ; We added sections about sensory audio input, "actual" and "ideal" product-related attitudes, extra measures of cultural values, and empirical data about occupational prestige rankings and social class. ; The presentation about consumers overseas has been updated to include more comprehensive coverage of cross-cultural analysis, charts depicting consumers' spending of disposable income in several countries, brand shares of American products overseas, and profiles of leading global brands. ; Finally, in its first edition, this book was the first one ever to use print ads as illustrations of consumer behavior (a practice that was quickly adopted by all marketing textbooks), and this edition includes over 100 new ads. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references and indexes. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
9 (RLIN) |
997 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Wisenblit, Joseph L. |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Schiffman, Leon G. |
Término indicativo de función/relación |
Author |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
351 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |