Luxury brand management (Record no. 1336)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03309nam a2200313Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 1329
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2012 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781118171769
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD69.B7
Número de documento/Ítem C476 2012
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Chevalier, Michel
Fechas asociadas al nombre 1943-
9 (RLIN) 7174
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Luxury brand management
Resto del título : a world of privilege
Mención de responsabilidad, etc. / Michel Chevalier, Gerald Mazzalovo.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Second edition.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Singapore : Wiley, 2012.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xx, 316 pages : illustrations, graphs, charts (black and white) ; 24 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato The Concept of Luxury ― Specificities of the Luxury Industry ― Major Luxury Sectors: Ready-to-Wear, Perfumes and Cosmetics, Wines and Spirits, Jewelry and Watches, Leather Goods and Hotels and Hospitality ― The Power of the Luxury Brand ― The Luxury Client ― Brand Analytical Tools ― Managing creation ― Communication ― International Distribution ― Retailing ― Licensing Strategy.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. What defines a luxury brand? Traditional wisdom suggests that it's one that's selective and exclusive—to such a degree that only one brand can exist within each retail category (automobiles, fragrances, cosmetics, etc.). But this definition is inherently restrictive, failing to take into account the way in which luxury brands today are increasingly identified as such by their placement in stores and how consumers perceive them. This revised and updated edition of Luxury Brand Management, the first comprehensive book on luxury brand management, looks at the world of branding today. Written by two renowned insiders, the book builds on this new, broader definition of luxury and examines more than 450 internationally known brands from a wide range of industries. Packed with new information covering the financial crisis's impact on luxury brands, and looking towards a new period of growth, the book reconciles management, marketing, and creation with real-life examples and management tools that the authors have successfully used in their professional careers. Includes dedicated chapters focusing on each of the main functions of a luxury brand, including brand creation, the complexity of managing brand identity, the convergence of arts and brands, and much more. Addresses the practical functions that can make or break bottom lines and affect brand perception, such as distribution, retailing, logistics, and licensing. Focuses on brand life-cycle, brand identity, and licensing issues. A compelling and comprehensive examination of the different dimensions of luxury management in various sectors, this new edition of the classic text on brand management is essential reading for anyone working with or interested in making the most of a luxury brand in the post-recession world.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Luxury goods industry
9 (RLIN) 7363
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Brand name products
Subdivisión general Management
9 (RLIN) 2369
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Luxuries
Subdivisión general Marketing
9 (RLIN) 7147
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Branding (Marketing)
9 (RLIN) 6284
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography B3 FLM - Managing Creation, Design & Innovation
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography MSc - Fashion & Luxury Marketing Management: Reference Handbooks
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Mazzalovo, Gérald
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 7173
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Renovaciones totales Signatura topográfica completa Código de barras Fecha de vencimiento Fecha visto por última vez Fecha del último préstamo Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha Restricciones de uso
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