Business to business marketing (Record no. 1251)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03104nam a2200289Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 1245
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2013 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9782804182670
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Business to business marketing
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Nombre del editor, distribuidor, etc. De Boeck,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2013
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xix, 500 pages : illustrations ; 24 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general from industrial to business marketing
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Reference handbook in terms of interorganisational marketing, written by experts from the field, this book is adapting the marketing fundamentals to diverse BtoB contexts. ; 'Business to Business Marketing' is the reference handbook for years in the French speaking countries. It encompasses the diverse BtoB contexts and combines the most recent academic research to the best business practices. ; ; Hence it is an operational guide to better adapt the marketing techniques and tools to professional targets. Written by experts, Business to Business Marketing provides all the steps of the Marketing Approach in an exhaustive and operational way: ; ; * The 'surveys marketing' (market watch, innovation management, segmentation) ; ; * The 'strategy marketing' (positioning, marketing plan and strategic matrices) ; ; * The 'operational marketing' dealing with the elaboration of the offering (innovative product/service, pricing, sales management),and its valorization (communication, lobbying, networking). ; ; Moreover this book is enhancing the increasing role played by the final user in the BtoB value chain. Beside the direct customer organization, three other target types are to be taken into account: ; ; * The employees of the customer organization - B to B to Employee (BtoBtoE) ; ; * The consumers of the customer organization - B to B to Consumer (BtoBtoC) ; ; * The users of the customer organization (energy, transportation utilities, administration...) - B to Administration to User (BtoAtoU). ; ; In the business context, customers and diverse stakeholders as well might be targeted, especially in project marketing environment, and complex selling processes, both in terms of relational and transactional activities. Additionally, the recent trends in e-communication are developed, including the use of Internet and Social Medias. ; ; Pedagogically oriented, the book is user-friendly, based on numerous examples and business cases, from different sectors and companies (IT, telecom, building industry, aeronautics, catering, car equipment, consultancy, etc.). It presents a lot of visual illustrations. Each chapter encompasses questions and a dedicated business case, delivering an efficient and attractive handbook.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Includes bibliographic references and an index.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography MSc - Marketing Management: Account-Based Marketing
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Malaval, Philippe
Término indicativo de función/relación Author
9 (RLIN) 1558
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Benaroya, Christophe
Término indicativo de función/relación Author
9 (RLIN) 1347
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 391
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ]
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9782804182670.jpg
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación Decimal Dewey
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha Fuente del sistema de clasificación o colocación Restricciones de uso
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 28/10/2022   HF5415.1263 MAL 9782804182670 28/10/2022 05/03/2023 Book    
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        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 22/01/2019   HF5415.1263 MAL B03402 09/02/2021 05/03/2023 Recommended bibliography book Clasificación de Library of Congress  
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 22/01/2019   HF5415.1263 MAL B03404 09/02/2021 05/03/2023 Recommended bibliography book Clasificación de Library of Congress  
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 22/01/2019   HF5415.1263 MAL B03405 09/02/2021 05/03/2023 Recommended bibliography book Clasificación de Library of Congress  
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 09/02/2021   HF5415.1263 MAL B03296 09/02/2021 05/03/2023 Recommended bibliography book Clasificación de Library of Congress  
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 09/02/2021   HF5415.1263 MAL B03406 09/02/2021 05/03/2023 Recommended bibliography book Clasificación de Library of Congress  

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