MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02982nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1121 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2010 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780470876411 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD30.28 |
Número de documento/Ítem |
.O778 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Osterwalder, Alexander |
9 (RLIN) |
6321 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Business model generation |
Resto del título |
: a handbook for visionaries, game changers, and challengers |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ written by Alexander Osterwalder and Yves Pigneur |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Hoboken, NJ : Wiley, 2010. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
278 pages : illustrations (some color) ; 19 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1: Canvas -- Definition of a business model -- The 9 building blocks -- The business model canvas -- 2: Patterns -- Unbundling business models -- The long tail -- Multi-sided platforms -- FREE as a business model -- Open business models -- 3: Design -- Customer insights -- Ideation -- Visual thinking -- Prototyping -- Storytelling -- Scenarios -- 4: Strategy -- Business model environment -- Evaluating business models -- Business model perspective on blue ocean strategy -- Managing multiple business models -- 5: Process -- Business model design process. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Offers tools and techniques to systematically understand, design, and implement new business models and renovate and rework old models. "Co-created by 470 'Business Model Canvas' practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powerful strategic ideas and tools, and makes them easy to implement in your organization. It explains the most common Business Model patterns, based on concepts from leading business thinkers, and helps you reinterpret them for your own context. You will learn how to systematically understand, design, and implement a game-changing business model--or analyze and renovate an old one. Along the way, you'll understand at a much deeper level your customers, distribution channels, partners, revenue streams, costs, and your core value proposition. Business Model Generation features practical innovation techniques used today by leading consultants and companies worldwide, including 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, and others. Designed for doers, it is for those ready to abandon outmoded thinking and embrace new models of value creation: for executives, consultants, entrepreneurs, and leaders of all organizations. If you're ready to change the rules, you belong to 'the business model generation!' |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
B2 PBT Global Entrepreneurship | B3ASP ENT: Idea Generation | M1CO Audit and Controlling: Business Modelling & Forecasting |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business planning |
9 (RLIN) |
1415 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
New business enterprises |
9 (RLIN) |
2621 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Strategic planning |
9 (RLIN) |
3573 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Innovation management |
9 (RLIN) |
6319 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Pigneur, Yves |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
6320 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Clark, Tim |
Fechas asociadas al nombre |
1956- |
Término indicativo de función/relación |
editor and contributing co-author |
9 (RLIN) |
21421 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |