MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02381nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
1111 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2012 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780133066128 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Smart retail |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Financial Times Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2012 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xvi + 224 p. ; 23 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
winning ideas and strategies from the most successful retailers in the world |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
You : starting at the beginning |
Mención de responsabilidad |
What do you want for yourself?-- |
-- |
Rising above the crowd-- |
-- |
Keeping it simple-- |
-- |
Rolling those snowballs-- |
-- |
Team : make us happy and we will make you money-- |
-- |
What's the big idea?-- |
-- |
How to build great teams-- |
-- |
How to get people out of bed-- |
-- |
All we need is a little better every time-- |
-- |
Customer : make me happy and i will give you my money-- |
-- |
We love shopping here!-- |
-- |
Price and value-- |
-- |
Promote or die-- |
-- |
Marketing for real people.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The world's #1 guide to retail success, complete with crucial, up-to-date insights--including new case studies, ideas, strategies, and tactics from today's best retailers, like TopShop, IKEA, and Best Buy. Smart Retail incorporates several valuable chapters, including: Opportunities to learn from past retail pioneers: simple yet effective strategies your competitors have forgotten. How to use data to drive profit and growth. How to do more with less, and maximize the value each team member brings to the table. How to use new technology to develop highly productive, innovative 'Remote Teams.' Covering everything from creating the ultimate retail experience to understanding the customer and the importance of motivated workers, this is the book that will equip managers, team-workers, retail entrepreneurs and indeed anybody who sells direct to customers, with practical winning ideas and strategies. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
'Practical winning ideas and strategies from the most successful retailers in the world'--cover. ; Includes bibliographical references and index. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Retail trade |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
6295 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Hammond, Richard |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
6296 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="http://books.google.es/books?id=1xljxbrTBpkC&printsec=frontcover&dq=smart+retail&hl=ca&sa=X&ei=0wvsULrcOcvD0AXp54DICA&redir_esc=y">http://books.google.es/books?id=1xljxbrTBpkC&printsec=frontcover&dq=smart+retail&hl=ca&sa=X&ei=0wvsULrcOcvD0AXp54DICA&redir_esc=y</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
408 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2012-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2013-01-08 13:14:33 |